Krystyna Czubówna jako sztuczna inteligencja w grze Alice VR

Produkcja polskiego studia.

Wydawca gry przygodowej Alice VR, przeznaczonej na urządzenia rzeczywistości wirtualnej, ujawnił najważniejszą osobę w polskiej obsadzie produkcji - w lokalizacji udział wzięła Krystyna Czubówna.

Słynna polska lektorka i prezenterka telewizyjna wcieli się w rolę Kier, sztucznej inteligencji zarządzającej statkiem kosmicznym należącym do tajemniczej Korporacji.

1
Akcja na Speculo

W wyniku nieprzewidzianej awarii SI zmuszona jest przebudzić gracza z hibernacji i niezwłocznie wysłać na pobliską planetę - Speculo - w poszukiwaniu paliwa. Kłopoty potęguje fakt, że po przybyciu na miejsce okazuje się, że wszyscy mieszkańcy tego pustynnego świata zaginęli w tajemniczych okolicznościach.

Krystyna Czubówna wciela się w rolę przewodnika i nieodłącznego - choć nie jedynego - towarzysza podróży. Jak to jednak w przypadku sztucznej inteligencji bywa, Kier zdaje się wiedzieć więcej, niż ujawnia.

Poniżej znaleźć można najnowszy materiał wideo z próbką głosu:

Sytuację w Alice VR obserwujemy oczywiście z perspektywy pierwszej osoby, a całość powstaje na silniku Unreal Engine 4, z myślą o zestawach rzeczywistości wirtualnej na PC.

Twórcy zapowiadają zagadki i łamigłówki inspirowane „Alicją w Krainie Czarów”, a także możliwość wyboru kilku ścieżek fabuły, prowadzących do różnych zakończeń.

Premiera 27 października. Produkcja będzie dostępna na komputerach PC, a grać będzie można na goglach Oculus Rift i HTC Vive oraz bez użycia gogli, na standardowym monitorze.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami