Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Imponująca technologia generowania planet w Star Citizen

Squadron 42 w przyszłym roku.

Moduł Squadron 42 - kampania fabularna Star Citizen - nie ukaże się w tym roku. Nadzorujący prace Chris Roberts potwierdził doniesienia podczas imprezy CitizenCon 2016, gdzie pokazano także imponującą technologię generowania planet.

- Bardzo chcielibyśmy, żeby Squadron 42 ukazał się w tym roku, ale tak się nie stanie - przyznał, powtarzając słowa innego producenta gry z września tego roku. Jeszcze niedawno studio zapewniało, że była to tylko pomyłka w tłumaczeniu.

Roberts nie podał konkretnej daty, lecz poinformował o postępach. Wygląda na to, że przed deweloperami jeszcze sporo pracy.

Squadron 42 ma składać się z 28 rozdziałów (łącznie ponad 60 misji). Producent chciał pokazać jeden z nich na CitizenCon 2016, lecz żaden nie jest w pełni ukończony.

Tryb fabularny Star Citizen to także 20 godzin zarejestrowanej gry aktorskiej i 1255 stron dialogów, wszystko to od znanych osób, takich jak Gary Oldman, Gillian Anderson, Andy Serkis, Mark Strong, John Rhys-Davies czy Mark Hamill.

Sporo elementów Squadron 42 pochodzić będzie z innych trybów, lecz jest wiele „ręcznie” tworzonych detali i elementów, jak 40 statków, specjalne lokacje czy postacie niezależne z własnymi zajęciami w czasie dnia.

Celem w każdym z rozdziałów będzie - ogólnie rzecz biorąc - trochę latania, trochę chodzenia, spotkanie z jakąś postacią oraz transport obiektu. Poszczególne fazy nie mają być liniowe, by scenariusz można było zrealizować na wiele sposobów.

Najbardziej imponującym elementem tegorocznego CitizenCon 2016 była chyba prezentacja technologii służącej do proceduralnego generowania planet, prawie jak w No Man's Sky.

Od 2:10:00 w poniższym materiale:

Oraz zwiedzanie wygenerowanych efektów:

Poniżej znaleźć można także plany na następne dwanaście miesięcy:

Star Citizen Alpha 3.0

  • Handel
  • Ładunki
  • Piractwo i przemyt
  • Najemnicy
  • Łowcy głów

Alpha 3.1

  • Górnictwo
  • Rafinerie
  • Quantum interdiction (przerywnie skoków)
  • Tankowanie
  • Eskortowanie

Alpha 3.2

  • Złomowanie
  • Naprawy
  • Tajne misje najemników

Alpha 3.3

  • Rolnictwo
  • Misje ratunkowe

Alpha 4.0

  • Podróż do różnych systemów
  • Eksploracja i odkrywanie
  • Nauka i badania

Warto przypomnieć, że tryb Squadron 42 będzie dostępny jako odrębny tytuł. Opowieść dla pojedynczego gracza będzie udostępniana do kupienia osobno lub w droższym zestawie, razem z pozostałymi opcjami zabawy w tym kosmicznym symulatorze.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Star Citizen

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze