Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu, cz. 1

Misje: Po co ryzykować, To zmienia postać rzeczy, Przedsmak akcji.

Poniżej znajdują się opisy pierwszych zadań głównych, w których weźmiesz udział. Twoim pierwszym celem będzie dostanie się w mundurze policjanta do banku.

Misja: Po co ryzykować

Pierwsze zadanie w Mafii III ma charakter treningowy. W jego trakcie dowiesz się, w jaki sposób poruszać się bohaterem, prowadzić pojazdy oraz strzelać. Niemal wszystkie wykonywane komendy będą pojawiać się na ekranie w trakcie zadania. Twoim pierwszym celem będzie zdobycie kluczyków do samochodu.

Rusz przed siebie, omiń swojego kompana Giorgiego, a potem wejdź do pomieszczenia z prawej. Znajdziesz tu siedzącego na krześle strażnika z workiem na głowie. Od ciebie zależy czy podejdziesz i go zabijesz czy też zostawisz w spokoju.

Poszukiwane klucze leżą na ziemi

Klucze znajdziesz z prawej strony - leżą w narożniku na lewo od zwłok (obrazek powyżej). Po ich podniesieniu wróć do poprzedniego pomieszczenia i przejdź przez drzwi z lewej. Następnie wsiądź do stojącej z prawej furgonetki i zacznij jechać w stronę banku federalnego. Cele są zawsze zaznaczane białym rombem z liczbą w środku - określa ona dystans do celu.

Po drodze będą pojawiać się na trasie kierunkowskazy pokazujące drogę do celu. Jest ona zaznaczona również na mapie (w menu) oraz na mini mapie w prawym dolnym narożniku ekranu. Kontynuuj jazdę, aż dotrzesz do banku (pojawi się znacznik zielonej strzałki oznaczającej dotarcie do celu), gdzie podjedź pod bramę.


Misja: To zmienia postać rzeczy

Po dotarciu na miejsce rozpocznie się nowe zadanie. Twoim celem będzie wejście do banku. Opuść samochód i udaj się za Giorgim do drzwi, do których podejdzie. Po krótkiej rozmowie ze strażnikiem zostaniecie wpuszczeni do środka.

Podejdź do worka i podnieś go

Po krótkiej wymianie zdań podejdź do ciężarówki z lewej i podnieś leżące w niej pieniądze, po czym zacznij kierować się za wartownikiem. W trakcie drogi zwiedzisz nieco komisariatu - możesz wejść na małe „przyjęcie" przechodząc przez drzwi, które się otworzą.

Kontynuuj za strażnikiem, który zaprowadzi was na dół, do spalarni pieniędzy. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu policjant zamknie bramę. Podejdź wtedy do stołu z prawej i wciśnij klawisz, który pojawi się na ekranie. W ten sposób odłożysz worek z pieniędzmi.

Aby cicho eliminować przeciwników podchodź do nich od tyłu

Kiedy Giorgi zacznie rozmawiać z wartownikiem podejdź od tyłu do tego ostatniego i wciśnij klawisz, który się pojawi (obrazek powyżej). W ten sposób, dość brutalnie, rozprawisz się ze stróżem prawa. Niedługo potem twój kompan otworzy stalową kratę, przez którą przejdź.

Nauczysz się teraz skradania, chowania za osłonami oraz eliminowania rywali z zaskoczenia. W tym celu wystarczy wciskać pojawiające się na ekranie klawisze. Pamiętaj, że w trybie skradania się łatwiej podejść do niespodziewającego się niczego przeciwnika.

Zbliż się po cichu do policjanta i wyeliminuj go

Wciśnij klawisz skradania się i podejdź do skrzynki przed tobą, po czym przylgnij do nich. Zacznij iść przed siebie, aż znajdziesz się za osłoną, przy której stoi policjant (obrazek powyżej). Poczekaj, aż drugi wartownik nie będzie patrzył w waszą stronę, po czym wciśnij klawisz, który pojawi się nad głową pierwszego. W ten sposób dokonasz cichej egzekucji.

Następnie, gdy drugi policjant nie będzie patrzył w twoją stronę, zakradnij się do niego po cichu i pozbądź się również jego. Udaj się teraz do wejścia do skarbca i spróbuj go otworzyć, co zapoczątkuje scenkę, po której uruchomi się alarm.

Ostrzeliwuj wrogów zza osłony

Kiedy nadbiegną policjanci wybiegnij z sejfu i podbiegnij do drugiego strażnika, którego załatwiłeś. Znajdziesz przy nim przy nim karabin maszynowy. Podnieś go, ukryj się za osłoną i zacznij ostrzeliwać nadbiegających policjantów (obrazek powyżej).

Gdyby zabrakło ci amunicji w karabinie, to przed sejfem na ziemi znajdziesz pistolet, który pozwoli ci rozprawić się z resztą rywali. Pamiętaj też, że przechodząc po zwłokach policjantów możesz uzupełnić pociski do broni, z której dany stróż prawa korzystał.

Wciśnij klawisz w środku koła, kiedy wskaźnik znajdzie się na zielonym polu

Po zakończeniu walki Giorgi będzie próbował bezskutecznie otworzyć przejście. Podejdź do niego i zacznij mu pomagać. Czeka cię teraz prosta mini gra. Najpierw poruszaj kursorem na obwodzie koła tak długo, aż pojawi się zielony pasek (obrazek powyżej). Kiedy to nastąpi wciśnij przycisk, który pojawi się na ekranie.

W drugiej części pojawi się automatycznie poruszający się wskaźnik. Kiedy trafi na zielone pole ponownie wciśnij klawisz widoczny w środku koła - w ten sposób łomem otworzysz kratę. Podnieś leżący na stole karabin Hartmana i udaj się z nim do wejścia do skarbca, gdzie za chwilę pojawi się oddział policjantów. Zacznij ich ostrzeliwać, a po chwili zostaniesz przeniesiony do niedalekiej przeszłości.


Misja: Przedsmak akcji

Po rozpoczęciu drugiej strzelaniny w banku akcja nagle się zakończy i rozpocznie się retrospekcja sprzed tygodnia. W dwóch scenkach zobaczysz, jak główny bohater wrócił z Wietnamu i spotkał się ze swoim bratem Elisem.

Po wejściu do auta otrzymasz nowe zadanie wytyczenia celu na mapie. Przejdź na nią i zlokalizuj ikonę z lewej (Przedsmak akcji), po czym wciśnij na niej klawisz. W ten sposób zostanie wytyczona trasa do celu, do której będzie prowadził cię system nawigacji oraz szlak na mini mapie.

Zejdź po schodach na dół i połóż się w łóżku

Twoim zadaniem jest dotarcie do baru u Sammy'ego. W trakcie jazdy uważaj na wozy policyjne oznaczone na mini mapie niebieskim kolorem. Jeśli będziesz łamał przepisy lub np. uderzysz w radiowóz, to rozpocznie się pościg. Żeby go zgubić musisz wyjechać poza obszar widzenia policji zaznaczony na mini mapie okręgiem. Po dotarciu do baru wejdź do środka i obejrzyj scenkę przywitania i przyjęcia. Następnie zejdź na dół po schodach i połóż się w łóżku w piwnicy (obrazek powyżej).


Powrót do spisu treści: Mafia 3 - Poradnik, Solucja

Następnie: Mafia 3 - Nowe Bordeaux: Co słychać w domu cz. 2


Po przebudzeniu twoim celem będzie spotkanie się z Sammym i Ellisem. Zanim to uczynisz możesz podejść do biurka i podnieść magazyn Playboy Delray Hollow - jest to jedna ze znajdziek, które możesz kolekcjonować w trakcie gry. Druga - obraz Delray Hollow wisi na ceglanym filarze również w piwnicy. Na zakończenie udaj się na schody prowadzące na górę.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Mafia III

Video Game

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami.

Komentarze