Farming Simulator 17 i mody na PS4 oraz Xbox One - nowe informacje

Będą wydawane cyklicznie.

Na początku września twórcy Farming Simulator 17 ujawnili, że konsolowe wersje gry otrzymają obsługę modów. Teraz deweloperzy ze studia Giants Software ujawnili więcej szczegółów na ten temat.

Podobnie jak w przypadku PC, na PlayStation 4 i Xbox One modyfikacje będą darmowe. Przeniesieniem wybranych projektów na platformy Sony i Microsoftu zajmą się autorzy podstawowej wersji produkcji.

O ile jednak na komputerach gracze będą mieli od razu dostęp do dużej bazy modów, o tyle na konsolach mają być publikowane cyklicznie. Przed wydaniem każdy zostanie przetestowany pod względem kompatybilności, co oznacza, że powinny działać bez zarzutów.

01
Przykładowy ekran zakładki z modami w konsolowym Farming Simulator 17

Farming Simulator 17 nie jest pierwszą produkcją, która na konsolach otrzyma wsparcie dla modyfikacji. Pojawiły się już w Fallout 4 na Xbox One (a wkrótce trafią do wersji PS4), dostępne będą też w odświeżonej wersji The Elder Scrolls 5: Skyrim.

Początkowo Sony było niechętne wobec dodatków stworzonych przez graczy, ale niedawno firma złagodziła swoje stanowisko, otwierając tym samym deweloperom drogę do przeniesienia modów na PlayStation 4.

Farming Simulator 17 ukaże się 25 października na PC, PS4 i Xbox One.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Piotr Bicki

Piotr Bicki

Senior News Writer  |  Pirlond

Piotrek zajmuje się głównie tekstami informacyjnymi. Miłośnik kilku popularnych serii gier oraz wielbiciel superbohaterów i fantastyki.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami