Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Ekonomiczna strategia Clockwork Empires opuszcza Early Access

Budowa steampunkowej kolonii.

Studio Gaslamp Games - twórcy udanego Dungeons of Dredmor - ogłosiło, że ekonomiczna strategia Clockwork Empires opuści program Early Access na Steamie już 26 października tego roku.

Produkcja debiutowała w zamierzchłej przeszłości 2014 roku na stronie twórców, by dopiero później trafić do „oficjalnego” programu wczesnego dostępu w sklepie Valve.

Wszyscy kochają kapustę

Cena wynosi obecnie 28 euro (ok. 120 zł).

Zadaniem graczy w Clockwork Empires jest zbudowanie prosperującej kolonii w Ameryce, w stempunkowym świecie. Twórcy czerpią także inspiracje z twórczości Lovecrafta, nie zabraknie więc przerażających koszmarów, potworów nękających nasze osiedla czy kanibalizmu wśród podopiecznych.

Akcję obserwujemy w rzucie izometrycznym, a rozgrywka przypomina Dwarf Fortress i inne tego typu produkcje - wydajemy kolonistom polecenia i czekamy na ich realizację.

Sytuację komplikuje fakt, że podbijanie ziemie są już zamieszkane - przez ryboludzi. Ci niechętnie witają nowych sąsiadów, więc szybko musimy zacząć bronić się przed atakami nieprzyjaciela.

Cover image for YouTube videoClockwork Empires: May 2016 Beta trailer

Każdy z kolonistów ma własną osobowość czy wspomnienia, inaczej reagując na wydawane polecenia i wydarzenia. Gracze mogą też projektować własne budynki, wybierając ściany, pokoje i sprzęty.

Do tego sporo surowców do znalezienia i wykorzystania: minerały, drzewa, kapusta, piwo lub też kawior z ryboludzi. Brzmi pysznie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Clockwork Empires

PC, Mac

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze