BioShock - Proving Grounds (Poligon)

W stroju Tatuśka ochraniamy Małą Siostrzyczkę.

Zaczynasz w lobby (1 na mapie) w stroju Tatuśka stworzonym w poprzedniej misji. Dzięki niemu będzie otrzymywał o 25 procent mniejsze obrażenia fizyczne, a taka ochrona przyda ci się w bieżącym zadaniu. Twoim celem jest bowiem ochranianie Małej Siostrzyczki. Poziom jej życia symbolizuje żółty pasek z lewej strony ekranu.

Początkowo podążaj za dziewczynką. Po chwili wejdziecie na piętro atrium - na jego dole jeden z Tatuśków walczy ze splicerami. Zignoruj walkę i przejdź przez następne drzwi wraz z Siostrzyczką. Po wejściu do nowej lokacji wyprzedź ją i rozpraw się ze splicerem, którego spotkasz w korytarzu.

Mapa - Poligon (Providing Grounds)

013_poligon

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk.

Legenda:

  • 1 - miejsce startu.
  • 2 - ciało, z którego dziewczyna zacznie pobierać Adama.
  • 3 - drugie ciało.
  • 4 - atrium.
  • 5 - centralne atrium.
  • 6 - kolejne ciało.
  • 7 - wrogi Tatusiek.

W trakcie podróży na południe uważaj na kamerę zawieszoną pod sufitem (najlepiej użyć na niej błyskawicy i ją zhakować). Pod kamerą znajduje się ciało (2 na mapie), z którego dziewczynka zacznie pobierać substancję Adam. Po chwili z korytarzy zaczną nadbiegać splcierzy, który eliminuj. Jeśli przejąłeś kamerę, to ułatwisz sobie zadanie, ponieważ wspomogą cię systemy obronne. Ponadto warto przeszukiwać ciała przeciwników oraz korzystać z elementów otoczenia - np. podpalać plamy oleju oraz wybuchowe butle.

Kiedy dziewczynka pobierze Adama udaj się na korytarz z lewej i zacznij oczyszczać go z przeciwników. Za narożnikiem natkniesz się na wieżyczkę, a nieco dalej kamerę i następną wieżyczkę - tym razem z miotaczem ognia. Wszystkie systemy warto oczywiście zhakować, ponieważ po chwili dziewczynka zacznie pobierać Adama z kolejnego ciała (3 na mapie), a systemy pomogą ci odpierać ataki splicerów.

103
Przejmuj systemy obronne, co ułatwi ci ochranianie siostrzyczki

Po pobraniu Adama ruszaj dalej - na końcu kolejnego korytarza jest następna wieżyczka (obrazek powyżej), którą przejmij. Po chwili dotrzecie do następnych drzwi. Kiedy dziewczynka je otworzy wejdź do atrium i szybko przejmij dwie wieżyczki po dwóch stronach pomieszczenia. Po chwili przejdziecie do kolejnej lokacji (5 na mapie), gdzie zhakuj kamerę z lewej.

Powrót do spisu treści: BioShock - Poradnik, Solucja

Następnie: BioShock - Fontaine (Finał i zakończenia)

Na końcu korytarza zaatakuje cię wrogi Tatusiek (7 na mapie). W trakcie walki z nim nie musisz na szczęście przejmować się dziewczynką. Skorzystaj z najlepszych dostępnych broni, aby go pokonać, po czym kontynuuj marsz za Siostrzyczką. Wkrótce dotrzesz do lokacji na zachodzie (8 na mapie), gdzie będziesz mógł uzupełnić zapasy. Znajdziesz tu również komentarz reżysera (C na mapie) - taśma jest w narożniku z lewej.

104
Weź od dziewczynki narzędzie do pobierania Adama

Na koniec podejdź do dziewczynki, która wejdzie do szybu z prawej i weź od niej narzędzie do pobierania Adama (obrazek powyżej). Teraz nie pozostanie ci nic innego, jak wejście do windy i udanie się na ostateczną rozprawę z Fontainem.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami