Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Nocne skradanie w gameplayu z Ghost Recon Wildlands

Atak na obóz.

Ubisoft opublikował nowy materiał wideo ze strzelanki Ghost Recon Wildlands, oferując spojrzenie na nocną misję dla miłośników skradania.

Główny projektant - Dominic Butler - zapewnia, że w walce z kartelem Santa Blanca gracze otrzymają całkowitą swobodę wyborów. Na potwierdzenie mamy więc tę samą misję, którą na targach E3 oglądaliśmy za dnia, przy dużo mniej skrytym podejściu.

Wesoła gromadka

Twórca dodaje, że choć patrzymy na kooperację czterech deweloperów, to całość Ghost Recon Wildlands przejdziemy także samotnie, z pomocą towarzyszy sterowanych sztuczną inteligencją.

Po lądowaniu na pobliskim wzniesieniu, postacie przemieszczają się w kierunku obozu, korzystając nie tylko z osłony nocy, ale także realistycznego systemu pogodowego.

Kluczem jest obserwacja terenu, oznaczanie przeciwników za pomocą dronów i innych gadżetów, a następnie metodyczne poruszanie się do centrum obozu - można nawet przejąć ciężarówkę wroga.

Jeden z graczy wyłącza prąd, aby uniemożliwić wezwanie posiłków i włączenie alarmów. Sytuacja szybko się komplikuje i dochodzi do otwartego konfliktu, w czym wydatnie pomaga uwalnianie grup rebeliantów.

Cover image for YouTube videoTom Clancy’s Ghost Recon Wildlands: Cicha Eliminacja

Są też dwa alternatywne zakończenia misji:

Cover image for YouTube video
Cover image for YouTube video

Premiera Ghost Recon Wildlands została zaplanowana na 7 marca 2017 roku na PC, PS4 i Xbox One.

Jako samotny gracz lub z trójką znajomych będziemy wykonywać różnorodne misje na terenie Boliwii. Akcję obserwujemy zza pleców postaci, choć możliwe jest strzelanie także przy widoku FPP.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze