Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Łatka ReCore poprawi czasy ładowania na Xbox One

W pewnym stopniu.

Twórcy gry akcji ReCore zapewniają, że wsłuchują się w komentarze fanów, czego efektem będzie przyszłotygodniowa łatka gry na Xbox One oraz Xbox One S.

Głównym celem aktualizacji będzie skrócenie czasów ładowania na tych platformach, co jest obecnie jednym - choć na pewno nie jedynym - z problemów produkcji.

„Pragniemy zauważyć, że niektóre obszary nadal mogą doczytywać się dłużej niż można oczekiwać, ponieważ to duże lokacje” - wyjaśnia Pamela Wang ze studia Armature na oficjalnej stronie gry.

„Mamy jednak nadzieję, że ta aktualizacja poprawi ogólne wrażenia podczas eksploracji świata Far Eden” - czytamy dalej.

„Za pierwszym razem można wybaczyć wczytywanie gry przez kilka minut, ale nie kiedy każde ponowne ładowanie etapu zajmuje tyle samo czasu” - zauważył już Łukasz w recenzji ReCore.

Cover image for YouTube videoReCore Launch Trailer

Za powstanie produkcji odpowiada studio Armature, choć nad projektem pieczę sprawuje Keiji Inafune - jeden ze współtwórców Mega Mana.

W grze wcielimy się w przebudzoną z krio-snu Joule Adams - bohaterkę, która zostaje odnaleziona przez psa-robota o imieniu Mack. Najważniejszym motywem przewodnim tytułu będzie przetrwanie samotnej dziewczyny w niegościnnym środowisku.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

ReCore

Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze