Star Citizen - ujęcia z trybu FPS

„Wizualna stabilizacja” obrazu, animacje i bronie.

Star Citizen może i jest głównie symulatorem statków w przestrzeni kosmicznej, ale produkcja otrzyma także rozbudowany moduł ze strzelaniem w perspektywie FPP, prezentowany w najnowszym materiale.

1
Prawie jak Crysis

Wideo skupia się na „wizualnej stabilizacji”, co jest nieco ładniejszą nazwą rozwiązania, które sprawia, że kamera nie kołysze się już tak, jak poprzednio. Gracze narzekali bowiem, że „pływanie” widoku w skrajnych przypadkach wywoływało nawet nudności.

W celu zaprezentowania zmian twórcy postanowili więc wybrać się do portu Olisar i postrzelać nieco do niewinnych obiektów.

Wszystko to w 60 klatkach na sekundę. Widzimy animacje, kilka rodzajów broni, ich wpływ na otoczenie oraz na różne modele wrogów.

Strzelanka z akcją w perspektywie pierwszej osoby, będąca jednym z modułów Star Citizen, ma nawet własny tytuł - Star Marine. Sekcja FPS będzie częścią kampanii fabularnej w ramach trybu Squadron 42 oraz elementem ogólnego, sieciowego uniwersum.

Możliwe będą na przykład abordaże na statki kosmiczne wroga czy też kooperacja na pokładzie stacji. Za prace nad tym trybem odpowiada Redacted Studios, a deweloperzy czerpią inspiracje z dobrze znanych produkcji, takich jak Counter-Strike, Rainbow Six, Arma czy Killzone.

Nie zabraknie także systemu osłon, realistycznej mechaniki obrażeń poszczególnych kończyn czy gadżetów, takich jak wiertła, hologramy, miny, apteczki, tarcze czy granaty.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (14)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami