Niemal dwadzieścia minut gameplayu z polskiego Seven

Izometryczna gra akcji.

Serwis RPG Watch opublikował kilka dni temu obszerną zapowiedź polskiego Seven: The Days Long Gone, przygotowując także obszerny gameplay z wczesnej wersji alpha tej izometrycznej gry akcji.

1
Tylko nie pająki

Wcielamy się w samotnego wędrowca, przemierzającego tereny imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Ważny jest upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomóc ma przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.

Poza tym Seven stawia na szybkie tempo akcji, gdzie kluczowy jest izometryczny parkour i przemykanie po obiektach i przeszkodach - może też z nich spaść. Nie zabraknie również atrakcji dla miłośników skradania i cieni.

Zaczynamy na wyspie więziennej, służącej za teren do nauki podstawowych zasad mechaniki. Są też pewne bazowe wybory moralne i decyzje. Zabicie niepozornej postaci niezależnej w otwartym świecie czy interwencja podczas bójki dwóch skazańców mogą mieć późniejsze konsekwencje.

Nasza postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie zabraknie ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii. Do tego system rzemiosła, do budowania pułapek czy strzykawek, służących tu za mikstury.

Seven: The Days Long Gone zadebiutuje w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Tytuł jest tworzony przez Fool's Theory. Studio zostało założone przez Jakuba Rokosza, który pracował między innymi nad dwiema ostatnimi odsłonami serii Wiedźmin - pełnił rolę starszego projektanta misji.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami