Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Niemal dwadzieścia minut gameplayu z polskiego Seven

Izometryczna gra akcji.

Serwis RPG Watch opublikował kilka dni temu obszerną zapowiedź polskiego Seven: The Days Long Gone, przygotowując także obszerny gameplay z wczesnej wersji alpha tej izometrycznej gry akcji.

Tylko nie pająki

Wcielamy się w samotnego wędrowca, przemierzającego tereny imperium Vetrall. Miejscem akcji jest postapokaliptyczne uniwersum, w którym resztki ludzkości cofnęły się do czasów średniowiecza, choć przy obecności zapomnianej, zaawansowanej technologii.

Ważny jest upływ czasu w otwartym świecie, ponieważ każda postać funkcjonuje według własnej rutyny dnia. Niekiedy trzeba poczekać na odpowiedni moment, w czym pomóc ma przycisk szybkiego przewijania - prawie jak w Metal Gear Solid.

Poza tym Seven stawia na szybkie tempo akcji, gdzie kluczowy jest izometryczny parkour i przemykanie po obiektach i przeszkodach - może też z nich spaść. Nie zabraknie również atrakcji dla miłośników skradania i cieni.

Zaczynamy na wyspie więziennej, służącej za teren do nauki podstawowych zasad mechaniki. Są też pewne bazowe wybory moralne i decyzje. Zabicie niepozornej postaci niezależnej w otwartym świecie czy interwencja podczas bójki dwóch skazańców mogą mieć późniejsze konsekwencje.

Cover image for YouTube videoSeven Gameplay Alpha Build

Nasza postać nie awansuje na kolejne poziomy doświadczenia, lecz nie zabraknie ekwipunku: pancerza, broni i chipów. Te ostatnie gwarantują specjalne umiejętności, a także dostęp do magii. Do tego system rzemiosła, do budowania pułapek czy strzykawek, służących tu za mikstury.

Seven: The Days Long Gone zadebiutuje w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Tytuł jest tworzony przez Fool's Theory. Studio zostało założone przez Jakuba Rokosza, który pracował między innymi nad dwiema ostatnimi odsłonami serii Wiedźmin - pełnił rolę starszego projektanta misji.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze