Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kojima nie widzi miejsca dla zombie w uniwersum Metal Gear

Mowa o Metal Gear Survive.

Twórca serii Metal Gear - Hideo Kojima - nie pracuje już w Konami, co nie przeszkadza mu jednak w wypracowaniu własnego zdania na temat najnowszej odsłony tego cyklu, Metal Gear Survive.

Metal Gear Survive

Popularny producent zapewnił w rozmowie z serwisem IGN, że nie ma nic wspólnego z pomysłem na taką produkcję i nie do końca podoba mu się koncept zombie.

- Gry Metal Gear opowiadają o politycznej fikcji i szpiegostwie - wyjaśnił. - Gdzie w tym wszystkim zombie?

Kojima dodał, że gdyby to on pracował nad Metal Gear Survive, całość mogłaby wyglądać inaczej, a jednym z elementów byłyby zapewne mechy.

Trzeba jednak przyznać, że sam twórca serii Metal Gear nie do końca stronił w przeszłości od konceptu zombie. Jeszcze w Metal Gear Solid 5 pojawiał się oddział Skulls oraz kontrolowanych przez nich „marionetek”.

Cover image for YouTube video[Official] METAL GEAR SURVIVE: TGS 2016 GAME PLAY DEMO | KONAMI (PEGI)

Kontrowersyjne Metal Gear Survive zapowiedziano na targach Gamescom w tym roku. Akcja osadzona jest po wydarzeniach z MGS5: Ground Zeroes, ale w alternatywnej linii czasowej, do której trafia grupa żołnierzy. Głównym zadaniem ma być powrót do własnego uniwersum.

Przedstawiony w grze świat zamieszkany będzie przez potwory, które przypominają właśnie zombie. Zabawa kłaść ma zaś nacisk na kooperację - współpracować może maksymalnie czterech graczy.

W grze znajdzie się nawet mechanizm tworzenia rzeczy i obiektów, które można zastosować w walce - od broni, po barierki, bramy i inne blokady.

Dokładna data premiery Metal Gear Survive nie jest znana, ale gra powinna ukazać się w przyszłym roku na PC, PS4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Metal Gear Survive

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze