Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Deus Ex: Rozłam Ludzkości, The Witness z łatkami na PS4 Pro

Kilka nowych szczegółów.

W sieci pojawiają się kolejne informacje od deweloperów, którzy planują zaktualizować swoje produkcje z myślą o konsoli PS4 Pro, dysponującej mocą większą od standardowego PlayStation 4.

Symbol mocy

Jednym z takich tytułów jest wydane w sierpniu Deus Ex: Rozłam Ludzkości. Deweloperzy ze studia Eidos Montréal opublikują stosowną łatkę już 10 listopada, razem z debiutem sprzętu.

Aktualizacja doda „kolejną warstwę detali” - zapewnia wydawca, firma Square Enix. Mowa o zwiększonej rozdzielczości, lepszym wygładzaniu krawędzi, poprawionych odbiciach w świecie gry, zaawansowanym oświetleniu oraz o „braku kompromisów w liczbie klatek na sekundę”.

To wszystkie znane szczegóły i nie wiemy obecnie, jakie dokładnie wartości osiągnie Deus Ex: Rozłam Ludzkości w wersji PS4 Pro.

Więcej detali ujawnił Jonathan Blow, który planuje zaktualizować swoją grę logiczną The Witness. Ta już teraz działa w 60 FPS na PlayStation 4, ale jest jeszcze miejsce na poprawki.

Po włączeniu na telewizorach 4K, gra wygeneruje obraz co najmniej w 1440p, co zostanie następnie przeskalowane do pełnego 4096 × 2160, nadal przy 60 klatkach na sekundę.

Zobacz: PS4 Pro - specyfikacja, wygląd i najważniejsze informacje

Jeśli zostajemy przy ekranie 1080p, otrzymamy natywne full HD, zamiast - jak obecnie - 900p. Do tego wygładzanie krawędzi podniesione z 2x na 4x MSAA oraz 60 FPS.

Blow zapewnia, że przygląda się także innym możliwościom, jak większy zasięg rysowania obiektów, więcej detali czy mniej zauważalne doczytywanie szczegółów.

Zobacz na YouTube

Większe możliwości nowego sprzętu sprawdza także studio Codemasters, twórcy F1 2016 czy rajdowego DiRT. Deweloperzy z Wielkiej Brytanii nie mają jednak jeszcze nic ogłoszenia.

Ubisoft potwierdził już, że Watch Dogs 2, Steep oraz Ghost Recon Wildlands także otrzymają wsparcie dla PS4 Pro, ale trzy gry ukażą się już po premierze nowej konsoli. Tą pierwszą - z debiutem 15 listopada - można nawet uznać za „tytuł startowy”.

Z innych wieści: główny programista Christian Gyrling ze studia Naughty Dog zapewnił, że większa moc urządzenia nie przełoży się na przewagę w grach wieloosobowych, ponieważ tryby multiplayer będą działały z taką samą płynnością na wszystkich modelach PS4.

Tytuły na PS4 Pro i na starsze modele sprzedawane będą w jednym pudełku, oznaczonym jedynie symbolem „PS4 Pro Enhanced” na okładce.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze