Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sporo nowych poprawek w kolejnej aktualizacji No Man's Sky

Usunięto kłopot z pre-orderami.

Kosmiczne No Man's Sky otrzymało kolejną aktualizację, którą deweloperzy opisują jako „największa dotychczasowa porcja poprawek i zmian” na PC i PlayStation 4.

No Man's Sky nabiera kształtów

W końcu udało się rozwiązać problemy ze statkiem dodawanym do zamówień przedpremierowych. W przeszłości bonus ten mógł uniemożliwić postaci nauczenie się schematu na hyper-drive.

Inne zmiany to usunięcie zacinania bohatera pod powierzchnią planety, zapadania się w podłogę na stacjach czy nagłe podrywanie się statku w powietrze podczas startu.

Do tego odblokowanie technologii i schematów, gdy gra uznawała, że już je znamy - nawet jeśli nie jest to prawdą. Naprawiono też część zapisów, które wcześniej tytuł uznawał za uszkodzone.

Wyeliminowano błędy powodujące awarie gry: po wkroczeniu do układu z trwającą bitwą statków kosmicznych, a także podczas rozmowy z niektórymi postaciami niezależnymi.

Zobacz na YouTube

Skanowanie latających istot powinno być łatwiejsze, a ostrzeżenia o niskim stanie systemu podtrzymywania życia pojawiają się tylko przy 25% i 50% naładowania.

Pełną listę poprawek znaleźć można w komunikacie na Steamie.

Wszystkie powyższe zmiany trafiają także na PlayStation 4. Jest też kilka usprawnień tylko dla PC, jak lepsze wsparcie dla różnych rozdzielczości i poprawiona synchronizacja klatek, co powinno wyeliminować zacinanie.

Read this next