Dodatek Scorched Earth wprowadza nową mapę do Ark: Survival Evolved

Wywerny i burze piaskowe.

ARK: Survival Evolved - popularna gra typu survival z Early Access - doczekała się wczoraj sporego i „całkowicie ukończonego” rozszerzenia, zatytułowanego ARK: Scorched Earth.

1
Tu potrzeba wiedźmina

Dodatek wyceniono na 20 euro (ok. 88 zł) na Steamie lub 70 zł na Xbox One, w programie Game Preview, gdzie także oferowane są wczesne wersje gier.

Jak sugeruje sam tytuł, ARK: Scorched Earth wprowadza nowy, pustynny biom. Gracze trafiają na pustynię pełną wywern i innych niebezpieczeństw, wśród których wysoka temperatura i brak surowców nie są wcale najważniejsze.

Obszar jest odizolowany od dwóch map ze standardowego ARK: Survival Evolved, ale możemy przemieszczać się pomiędzy lokacjami, z zachowaniem zgromadzonych przedmiotów.

Inne „zwierzaki” do oswojenia w dodatku to przypominające wielbłądy Morellatopsy, a także sporych rozmiarów robaki Death Worm, w stylu Dune.

Do tego ponad 50 przedmiotów do zbudowania w systemie rzemiosła, jak stroje, narzędzia i struktury pomocne do poradzenia sobie z wysoką temperaturą, ale także bumerang, miotacz ognia, miła motorowa, namioty, turbiny wiatrowe, a nawet rafinerie ropy naftowej.

Niebezpieczny świat nawiedzają nie tylko burze piaskowe, ale i wyładowania elektryczne. Twórcy przygotowali też kolejnego bossa do pokonania - Mantikorę.

Jeszcze do niedawna studio Wildcard rozwijało osobno „esportową” odsłonę gry, ARK: Survival of the Fittest. Ten tryb włączono jednak ponownie do „podstawki”, a dalsze prace nad SofF na PlayStation 4 oraz Xbox One zostały wstrzymane.

W ARK: Survival Evolved wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną dinozaurów. Te możemy nawet oswajać i zamieniać na środek transportu. Jest też rzemiosło, budowanie i inne elementy popularnego ostatnio gatunku survival.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami