Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 9: Kto pociąga za sznurki?

Włamujemy się do wirtualnej rzeczywistości, aby poznać sekrety w sieci NSN. 

Zadanie rozpoczniesz automatycznie po ukończeniu misji głównej Cel: Rucker, po powrocie do Pragi. Po rozmowie z Millerem odezwie się do ciebie Alex Vega, która poprosi o spotkanie.

Dziewczyna będzie czekać na ciebie w bloku mieszkalnym na Hlavni 33, czyli budynku znajdującym się na zachód od TF29. Przejdź przez podwórko i udaj się do klatki schodowej, po czym wejdź na górę. Odszukaj mieszkanie nr 203, które należy do Millera i wejdź do środka (włamując się przez terminal lub wchodząc przez okno).

083
Uderz w worek bokserki (#1), żeby otworzyć tajne przejście (#2)

Możesz przejrzeć laptopa w kuchni, chociaż za dużo w nim nie znajdziesz. Udaj się po schodach na piętro apartamentu i podejdź do worka treningowego (#1 na obrazku powyżej). Uderz w niego, a otworzysz przejście do tajnego pokoju (#2 na obrazku powyżej). Wejdź do środka.

Podnieś kartę dostępu Millera leżącą na biurku, po czym porozmawiaj z Vegą. Jeśli chcesz możesz włamać się do komputera (3 poziom zabezpieczeń) oraz sejfu (5 poziom zabezpieczeń), gdzie znajdziesz omniklucz, kredyty, granat oraz plamtopa z kodem (1363). Opuść mieszkanie i udaj się w pobliże TF29. Na lewo od sklepu-przykrywki znajduje się podwórko, na którym spotkaj się z Alex Vegą. Jeśli posiadasz dowód Ruckera, to możesz go przekazać rozmówczyni lub zatrzymać dla siebie.

Włamanie do sieci NSN

Pod koniec rozmowy Adam powie, że skorzysta ze znalezionej karty Millera, aby użyć fotela w jego gabinecie i dotrzeć do rozmów NSN zapisanych w chmurach danych. Kiedy skończycie skieruj się do TF29.

084
Serwery (#1), do których włamujesz się korzystając ze Zdalnego hakowania (#2)

Biura Millera znajduje się z prawej strony na piętrze (pokój nr 1 Director). Wejdź do niego i przejdź do lokacji z fotelem z lewej strony. Po chwili przeniesiesz się do wirtualnej rzeczywistości. Na lewo od stołu znajdziesz ścianę, a za nią przejście do fioletowego trójkąta. Wejdź na niego, a przeniesiesz się do nowej lokacji. Skieruj się w lewo. Drogę zatarasuje ci przeszkoda w postaci serwerów (#1 na obrazku powyżej).

Namierz jeden z nich, po czym wciśnij przycisk interakcji, aby z odległości zacząć włamanie. Odbywa się to identycznie, jak korzystanie z funkcji Zdalne hakowanie - musisz zatem zatrzymać strzałkę na miejscu z dużą ilością fal (#2 na obrazku powyżej). Jeśli nie uda ci się trzy razy będziesz musiał zacząć cały proces od nowa. Pamiętaj, że zawsze musisz zatrzymać strzałkę na każdej tego typu „fali".

085
Jedna z pięciu wież danych, z których musisz pobrać informacje

Po minięciu serwerów przejdź dalej i zwróć uwagę na kolejne, stojące tym razem pionowo. Włam się do nich identycznie, jak do poprzednich, a kiedy zjadą na dół ukucnij i otwórz przejście. Wejdź do sąsiedniego pomieszczenia i wejdź w interakcję z wieżą danych (obrazek powyżej).

Po uczynieniu tego opuść pokój i rusz przed siebie do drugiej lokacji, gdzie czeka cię zadanie dotarcia do drugiej z pięciu wież danych. Przed sobą zobaczysz kolejną, otoczoną laserami, w które nie wchodź. Na razie zostaw tę w centrum i spójrz w prawo.

086
Przestaw bloki serwera (#1), wskocz na nie, a potem przeskocz w pobliże wieży (#2)

Podejdź do krawędzi i wysuń bloki serwera (#1 na obrazku powyżej). Przeskocz na nie, po czym doskocz na platformę z prawej, gdzie znajduje się druga wieża (#2 na obrazku powyżej). Aktywuj ją. Wróć na środkową platformę i tym razem przejdź w lewo.

Na dole zobaczysz kamerę przed wejściem. Kiedy nieco się odchyli w prawo, przebiegnij szybko do pomieszczenia za nią korzystając z drogi z lewej strony. Trafisz do lokacji z dwoma następnymi kamerami. Podnieś serwery z prawej, po czym wejdź do szybu wentylacyjnego podnosząc kratkę na dole z prawej przy ziemi.

087
Zablokuj kamerę serwerem (#1), po czym udaj się w lewo (#2) w stronę drabiny

Zacznij kierować się w lewo. Przy drugiej klatce będziesz mógł zobaczyć kamerę w narożniku w sąsiednim pomieszczeniu. Użyj zdolności hakerskich na serwerach przy suficie (#1 na obrazku powyżej), aby ją zablokować. Następnie dojdź do końca szybu i przejdź w lewo (#2 na obrazku powyżej), do miejsca z drabiną na szczycie której znajdziesz kolejną wieżę danych.

Wróć na środkową platformę i skieruj się w stronę ostatniego przejścia (na wprost wejścia do głównej sali). Zeskocz na dół i użyj hakowania na zaporze, aby podnieś ją do góry. Następnie uchyl kratkę i wejdź do szybu. Po kilku chwilach marszu trafisz do pomieszczenia z sześcioma serwerami w czterech narożnikach lokacji.

Podnieś serwer z lewej, po czym wskocz na niego i przejdź w lewo. Wejdź na górę drabiny, a następnie spójrz w górę i aktywuj kolejną drabinę, na którą również wejdź. Następnie otwórz kratę i przejdź do końca szybu, który zaprowadzi cię do czwartej wieży.

088
Przeskocz na serwer naprzeciwko (#1), a potem wejdź na górę piramidy (#2) i zeskocz na dół do środka

Z tego miejsca aktywuj serwer (#1 na obrazku powyżej) po drugiej stronie, po czym przeskocz na niego z wysuniętego serwera naprzeciwko. Następnie wejdź na czubek piramidy (#2 na obrazku powyżej) i zeskocz do środka. Zlokalizuj ostatnią wieżą znajdującą się pod tobą, po czym ją aktywuj.

Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 10: Twarzą w twarz z tajemnicą

W ten sposób uporasz się ze swoim zadaniem, a po chwili będziesz mógł obejrzeć animację z Millerem oraz człowiekiem, który kazał mu we wszystkie terrorystyczne sprawy wmieszać ARC. Po zakończeniu transmisji wrócisz do prawdziwego świata, gdzie porozmawiaj z Vegą. W tym momencie zadanie się zakończy.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami