Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja poboczna SM09: Wszystko zostanie w rodzinie

Zadanie dodatkowe, w którym wynosimy z wrogiego terytorium ogłuszoną ofiarę.

Zadanie to pojawi się w dzienniku tylko jeśli w trakcie misji Kalibrator dogadałeś się z Otarem. W tym przypadku podczas misji fabularnej Cel: Rucker będziesz musiał zabić lub ostrzec osobę wyznaczoną przez gangstera.

Jeśli wypełnisz ten warunek, to po powrocie z misji do Pragi Otar odezwie się do ciebie z kolejnym zadaniem. Tym razem będziesz musiał udać się do dzielnicy czerwonych latarni na północnym wschodzie, a konkretnie twoim celem będzie porozmawianie z właścicielką klubu Czerwona Królowa.

p054
Masa Kadlek, z którą rozpocznij rozmowę

Wejdź do wskazanego klubu i udaj się po schodach na górę. Następnie skręć w lewo i przejdź przez drzwi prowadzące do biura managera, gdzie zorganizowano partię pokera. Podejdź do Masy Kadlek (obrazek powyżej) i zacznij z nią rozmawiać.

W trakcie dialogu wspomnij o Dominiku. Kobieta poprosi cię, abyś udał się do kryjówki Dvalich, ogłuszył młodzieńca z tatuażem i wyprowadził go z tego miejsca. Zerknij na zdjęcie Dominika i jeśli chcesz wykonać misję, to zaakceptuj ją.

Przeniknij do kryjówki Dvalich

Poszukiwane schronienie rodziny Dvalich znajduje się na południowy wschód od Czerwonej Królowej. Zauważ, że cały obszar jest zastrzeżony, więc bądź przygotowany na sporą liczbę przeciwników, którzy go patrolują.

p055
Właz (#1) do kanałów i balkon (#2)

Opuść klub i skieruj się w prawo. Okaże się, że główne wejście jest pilnowane przez strażników - możesz z nimi rozpocząć walkę, chociaż nie jest to najlepsze rozwiązanie. Zamiast tego wyrusz dalej w prawo i skręć w zaułek z lewej. Dotrzesz do bramy, do której możesz się włamać (4 poziom zabezpieczeń) lub przeskoczyć np. korzystając z lokalnych obiektów.

W ten sposób dotrzesz do zaułka z włazem (#1 na obrazku powyżej) oraz balkonem (#2 na obrazku powyżej) prowadzącymi do kryjówki Dvalich. Jeśli zdecydowałeś się wejść przez właz, to warto posiadać ulepszenie Zaimplantowana oddycharka, dzięki któremu uda ci się bez uszczerbku dla zdrowia przejść przez tunel z gazem. Jeżeli wolisz wejść przez balkon, to możesz wskoczyć na niego po podnośniku lub użyć na tym ostatnim biobaterii, a potem wjechać nim na górę.

p056
Miny EMP (#1, #2) możesz rozbroić Zdalnie je hakując

Opcja 1 - przejście przez tunel - jeśli zdecydowałeś się na przejście przez właz, to po minięciu pomieszczenia z gazem uważaj przy zbliżaniu się do furtki z lewej, ponieważ za nią znajdują się miny EMP (#1, #2 na obrazku powyżej). Możesz je rozbroić korzystając z ulepszenia Zdalne hakowanie lub po prostu strzelając w nie, koniecznie z dość dużej odległości.

Następnie przejdź przez furtkę, dojdź do końca kanału i wejdź na górę po drabinie z lewej strony. Otwórz właz, a znajdziesz się na podjeździe patrolowanym przez sporą liczbę rywali. Dobrze jest się teraz ukryć za autami z prawej strony.

p057
Rozmawiający wrogowie (#1) i schody (#2) prowadzące na wyższe piętro

Wejście do budynku znajduje się z prawej strony. Możesz pokazać się na chwilę wrogom, którzy je obserwują, a potem ukryć się za autem lub filarem z prawej. Kiedy przeciwnicy zaczną wracać na swoje miejsca rusz za nimi i przejdź przez główne drzwi. Następnie stań za fragmentem ściany z lewej podsłuchując wartowników (#1 na obrazku powyżej). Zanim skończą udaj się na schody z prawej (#2 na obrazku powyżej).

Kiedy wejdziesz na piętro zwróć uwagę na otwarte mieszkanie z prawej strony. Jest to ta sama lokacja, do której dostałbyś się korzystając z przejścia przez balkon.

p058
Kiedy rywale (#1) się rozejdą będziesz mógł z łatwością ich ogłuszyć

Opcja 2 - wejście przez balkon - jeśli zdecydowałeś się dostać do kryjówki przez balkon, to po otworzeniu drzwi trafisz do mieszkania na piętrze. Otwórz kolejne drzwi, a trafisz do pomieszczenia z dwoma rozmawiającymi przeciwnikami (#1 na obrazku powyżej). Poczekaj, aż jeden z nich pójdzie do łazienki (#2 na obrazku powyżej), po czym udaj się za nim i ogłusz go. Identycznie postąp z drugim, który zostanie w kuchni sam.

Jeśli wyjdziesz teraz z pomieszczenia, to trafisz na klatkę schodową w tym samym miejscu, do którego dotarłbyś, gdybyś skorzystał z drogi przez właz i kanał.

Odszukanie sterowni - cel opcjonalny

Po tym, jak znajdziesz się na klatce schodowej przy mieszkaniu z dwoma przeciwnikami, kontynuuj wchodzenie na wyższe piętro po schodach. Uważaj przy tym na kamerę i wejdź na górę dopiero, gdy będzie zwrócona w prawo.

p059
Ukryty przycisk (#1) otwierający przejście do tajnego pomieszczenia

Następnie zaczai się przy narożniku z lewej na pojedynczego strażnika, a po jego obezwładnieniu wejdź do mieszkania z lewej nr 95 (kod to 0666). Na prawo od telewizora jest mała półka - zajrzyj pod nią, a znajdziesz przełącznik (#1 na obrazku powyżej), który otworzy przejście do tajnego pomieszczenia, gdzie możesz wyłączyć systemy bezpieczeństwa.

Dotarcie do Dominika

Po wyłączeniu systemów zabezpieczających wyjdź na zewnątrz i skieruj się w lewo do mieszkania nr 94 (#1 na obrazku poniżej). W środku spotkasz kobietę z obsługi, którą możesz ogłuszyć, aby nie narobiła hałasu.

p060
Z pokoju nr 94 (#1) możesz przejść na parapet (#2), zeskoczyć piętro niżej (#3), a potem dostać się do pralni (#4) z Dominikiem

Jeśli chcesz, to rozejrzyj się nieco po mieszkaniu, a kiedy będziesz gotów otwórz okno i wyjdź na parapet (#2 na obrazku powyżej). Z niego przeskocz na parapet (#3 na obrazku powyżej) znajdujący się niżej, a potem zejdź na dół i wejdź do pralni (#4). W środku natkniesz się na Dominika - zakradnij się do niego i go ogłusz.

Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja poboczna SM10: Żniwiarz

Dobrze byłoby się teraz pozbyć jeszcze dwóch wartowników na parterze. Kiedy się rozejdą poczekaj, aż się oddalą od siebie, po czym obezwładnij ich po kolei. Następnie weź ciało Dominika i skieruj się z nim na drugie piętro.

p061
Magazyn, w którym zostaw ciało Dominika

Zaciągnij je do pokoju 86, który oczyść z dwóch rywali, jeśli nie uczyniłeś tego wcześniej. Następnie udaj się z ciałem na balkon (jest to ta sama droga, którą mogłeś dostać się do kryjówki, jeśli wybrałeś opcję 2), zejdź z nim na podnośnik z prawej a potem zostaw je w magazynie (obrazek powyżej) z lewej.

Kiedy je położysz opuść pomieszczenie i zamknij drzwi, co zakończy misję.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami