Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsze spojrzenie na rozgrywkę w polskim Get Even

Outlast, ale z bronią.

Serwis pressakey miał okazję zagrać w polską produkcję Get Even od studia The Farm 51 z Gliwic. Efektem jest niemal pięć minut gameplayu z wczesnej wersji.

Tajemnicę tej dziewczyny rozwiązujemy

Tytuł, zapowiadany w 2013 roku jako strzelanka, przypomina raczej połączenie skradanki z horrorem.

Główną innowacją jest zamienienie interfejsu na przenoszoną przez postać kamerę, gdzie widać minimapę i wszystkie inne potrzebne wskazówki.

Są też specjalne tryby, jak możliwość wykrywania celów przez ściany i inne bariery za pomocą termowizji. Wzorem serii Outlast, urządzenie oświetla też drogę, zwraca uwagę na wskazówki i pozwala wykonywać zdjęcia interesujących obiektów.

Co interesujące, na ekranie nie ma standardowego celownika, więc nawet podczas strzelania musimy korzystać z przenośnego gadżetu.

Choć zwiedzane okolice są raczej skąpane w mroku, to wrażenie robią wysokiej jakości tekstury, przygotowane z pomocą fotogrametrii, czyli skanowania rzeczywistych obiektów i przetwarzania ich na trójwymiarowe modele w grze.

Zobacz na YouTube

Głównym bohaterem gry jest niejaki Cole Black, który budzi się bez pamięci i musi odkryć dlaczego pewna dziewczyna ma bombę przyczepioną do klatki piersiowej.

Gracze mają kwestionować rzeczywistość, w toku rozgrywki znajdując odpowiedzi na pytania: na temat opuszczonego szpitala, w którym się znaleźli, a także samej dziewczyny.

Pewną innowacją ma być fakt, że przygotowywaną kampanię będziemy mogli przejść dwukrotnie, obserwując sytuację z obu stron konfliktu.

Premiera Get Even wiosną przyszłego roku, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Get Even

iOS, PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze