Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 4: Poznawanie TF29

Zadanie fabularne, w którym odwiedzamy bazę operacyjną Jensena.

Zadanie pojawi się w dzienniku automatycznie po opuszczeniu domu w ramach drugiej misji fabularnej o nazwie Przedwczesny świt. Aby ją rozpocząć musisz udać się do północnej części miasta, a konkretnie do obszaru Ćista. W tym celu skieruj się do kolejki metra na południowym wschodzie. Podejdź do panelu przy szynach i wybierz z niego stację Palisade znajdującą się na północnym zachodzie.

Po chwili Adam wsiądzie do kolejki i uda się w wybranym kierunku. Po opuszczeniu metra skieruj się na północ do biur TF29, do których dostaniesz się po przejściu przez oszklone drzwi. Przejdź przez kilka pomieszczeń i podejdź do obrazu na ścianie - przesuń go i użyj karty na czytniku, dzięki czemu po chwili znajdziesz się w podziemnej bazie.

Po dotarciu na miejsce możesz nieco się rozejrzeć po pomieszczeniach zdobywając nieco przydatnych przedmiotów (jeśli posiadasz odpowiednie rozwinięte zdolności hakerskie, to możesz wkradać się do napotkanych komputerów).

Na prawo od wejścia znajduje się zbrojownia (Infirmary), a w niej leżący na łóżku żołnierz. Na lewo od niego jest pomieszczenie, do którego możesz wejść po włamaniu się do terminala lub przejściu na lewo od wejścia do pokoju (na prawo od męskiej toalety) i przejścia przez ekrany panelowe, za którymi znajdziesz drabinę i dziurę, przez którą możesz wskoczyć do środka.

Otworzenie drzwi do serwerowni

Kiedy będziesz gotów skieruj się na schody znajdujące się w narożniku. Po wejściu nimi na górę spotkasz Arię, która podaruje ci chip, dzięki któremu możesz udać się na strzelnicę.

032
Drzwi (#1) za którymi znajduje się serwerownia oraz palmtop (#2)

Jeśli jesteś zainteresowany zejdź na dół i udaj się do pokoju oznaczonego napisem Shooting Range (na wprost wejścia do bazy). Bez względu na to czy zdecydowałeś się odwiedzić strzelnicę czy też nie wejdź do serwerowi NSN (#1 na obrazku powyżej) znajdującej się na piętrze, gdzie spotkałeś Arię.

Podejdź do drzwi i skorzystaj z karty na czytniku z prawej strony. Okaże się, że takowej nie posiadasz. Odwróć się i podnieś palmtopa leżącego na biurku (#2 na obrazku powyżej). Przeczytaj wpis, z którego dowiesz się, że jeden z pracowników zapodział swoją kartę gdzieś na parterze.

033
Przy pomocy komputera ochrony możesz otworzyć drzwi (#2) do serwerowni (#3)

Opcja 1 - Wróć na parter i rusz przed siebie na wprost schodów. Na lewo od wejścia do bazy znajduje się pokój ochrony (Security holding cells). Wejdź do środka i skieruj się do pomieszczenia z prawej. Znajdziesz tu komputer do którego się włam.

Następnie wybierz z lewej strony zakładkę drzwi (#1 na obrazku powyżej), po czym w kamerze nr 1 przestaw drzwi z zamkniętych na otwarte (#2 na obrazku powyżej). W ten sposób otworzysz przejście do serwerowni (#3 na obrazku powyżej).

034
Kartę do serwerowni znajdziesz w pomieszczeniu IT, które otworzysz włamując się do terminala lub zdobywając hasło z komputera z prawej

Opcja 2 - Druga możliwość uzyskania dostępu do serwerowni to zdybcie karty do niej. W tym celu również zejdź na parter, ale wejdź do pokoju IT z prawej strony (IT Support). Poczekaj, aż technik opuści pomieszczenie, po czym wkradnij się do terminala blokującego drzwi (1 poziom zabezpieczeń). Możesz również zdobyć hasło do terminala włamując się laptopa z prawej strony.

Po ich otworzeniu wejdź do nowego pomieszczenia i spójrz w prawo, gdzie znajdziesz kartę dostępu do serwerowni (obrazek powyżej). Podnieś ją - jeśli chcesz możesz też włamać się do pobliskiego komputera, gdzie znajdziesz hasła do komputerów:

  • Petera Changa - Aphasia5689
  • Duncana McReadyego - Sharp007
  • Vincenta Blacka - Origami1970

Biura wszystkich powyższych osób znajdziesz na drugim piętrze. Początkowo tylko pokój Vincenta jest pusty i właśnie do jego komputera możesz się wkraść.

Uwaga - do pomieszczenia z kartą możesz dostać się też w inny sposób. Ukucnij przy schodach prowadzących na górę i przejdź w prawo, a następnie w lewo. Znajdziesz tu szyb, który zaprowadzi cię prosto do pokoju.

035
Użyj szybu, aby niepostrzeżenie wejść do serwerowni

Opcja 3 - istnieje jeszcze jeden sposób przedostania się do serwerowni. Na prawo od schodów prowadzących na dół, przy ziemi znajduje się szyb (#1 na obrazku powyżej). Przejdź przez niego, a trafisz do pomieszczenia z prądem. Obejdź niebezpieczne miejsca wspinając się na obiekty z lewej, po czym zeskocz po drugiej stronie i wyłącz prąd korzystając ze skrzynki na ścianie. Następnie przejdź do serwerowni korzystając z drugiego szybu.

Podłóż szeptoczip i spotkaj się z Millerem

Okaże się, że aby dostać się do środka musisz jeszcze aktywować terminal blokujący drzwi. Możesz w tym celu włamać się do niego (2 poziom zabezpieczeń) lub zdobyć kod.

036
Komputer (#1) Seliny Carter z hasłem dostępu do serwerowni

Jeżeli twoje umiejętności hakerskie są zbyt niskie, to na drugim piętrze zlokalizuj pokój przestępczości cybernetycznej (Cyber crime). Wejdź do środka i zwróć uwagę na komputer z lewej (#1 na obrazku powyżej). Należy do Seliny Carter i posiada pierwszy poziom zabezpieczeń.

Włam się do niego i przejrzyj wiadomości. W pierwszej otrzymasz hasło do obserwowanej przez agentów skrytki. W trzeciej (o nazwie Pilne: Diagnostyka NSN) znajdziesz kod do terminala do serwerowni (7734).

037
Półka (#1), po której dostaniesz się na górę (#2) - obejdź rurę z prawej i podnieś kratkę na ziemi przed tobą

Istnieje jeszcze jeden sposób dostania się do serwerowni. W pomieszczeniu z terminalem spójrz w lewo, a zobaczysz wystającą półkę (#1 na obrazku powyżej). Wejdź po niej na górę, dzięki czemu dotrzesz na podwyższenie (#2 na obrazku powyżej). Obejdź rurę i unieś kratę na ziemi, co zapewnij ci dostęp do serwerowni.

Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 5: Kwestia jurysdykcji

Po znalezieniu się w głównej części serwerowni warto nieco się rozejrzeć, ponieważ znajdziesz tu kilka przedmiotów, a na podwyższeniu z lewej są programy hakerskie, które warto podnieść.

038
Serwer, w którym zainstaluj szeptoczip

Kiedy skończysz eksplorację skieruj się w stronę serwera (obrazek powyżej) i użyj na nim szeptoczipu. Po uczynieniu tego czeka cię krótka rozmową z Alex, po której Miller wezwie cię do siebie.

Opuść pomieszczenie i udaj się w lewo. Po kilku krokach trafisz na biuro Millera - wejdź do niego i rozpocznij rozmowę z przełożonym. Zleci ci kolejne zadanie polegające na zbadaniu sprawy zamachu na dworcu - bez względu na wybraną przez ciebie odpowiedź w dzienniku pojawi się więc kolejne zadanie Misja 5: Kwestia jurysdykcji.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami