Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 2: Przedwczesny świt

Zadanie fabularne, w którym odwiedzimy mieszkanie Adama i skontaktujemy się z Sarifem.

Po ukończeniu pierwszego zadania trafisz na dworzec kolejowy w Pradze, gdzie czeka cię spotkanie ze znajomą agentką. W trakcie wymiany zdań ruszycie przed siebie, gdzie czekają was kontrole policyjne. Po wejściu do głównej hali rozmowa zostanie nagle przerwana przez eksplozję, która wywoła wokół panikę.

Przegrupowanie przed wyruszeniem

Po krótkiej animacji obudzisz się w swoim apartamencie na czwartym piętrze bloku. Okaże się również, że ulepszenia Adama uległy awarii i przed wyruszeniem na kolejne zadanie należy je naprawić.

019
Po włączeniu telewizora użyj pilota i wybierz opcję Zadzwoń do Sarifa

Zacznij rozglądać się po pokoju. Na biurku i wokół niego natkniesz się na przedmioty, które możesz sprzedać oraz części umożliwiające tworzenie nowych akcesoriów. Po przeszukaniu pokoju wyjdź przez drzwi i rusz do dalszej części mieszkania. Po wejściu do salonu otrzymasz informację o wiadomości zostawionej przez Davida Sarifa. Po jej przesłuchaniu możesz włączyć telewizor. Następnie skorzystaj z pilota i użyj opcji Zadzwoń do Sarifa (obrazek powyżej).

Po chwili na ekranie pojawi się David. W trakcie rozmowy możesz wybierać odpowiedzi uległe lub prowokujące. Następnie możesz wypytać o Megan i Franka lub od razu przejść do kolejnego punktu rozmowy. Po jej zakończeniu warto udać się do kuchni z lewej. W szafkach znajdziesz biobaterię, częściami do tworzenia przedmiotów i pieniędzmi, a na blacie e-booka zapewniającego 100 punktów doświadczenia (drugi jest na stole z prawej) oraz laptopa.

020
Jeśli chcesz opuścić mieszkanie, to załóż strój Adama

Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 3: Powrót do formy

Na ścianie za laptopem jest z kolei obraz, a za nim sejf z omnikluczem - urządzeniem jednorazowego użytku pozwalającego włamywać się do zabezpieczeń. Kiedy skończysz obchód skieruj się w stronę drzwi wyjściowych. Przed nimi zobaczysz płaszcz Adama (obrazek powyżej). Załóż go i wyjdź na zewnątrz, a zaliczysz misję.

Po rozmowie z Millerem Adam skontaktuje się z Kellerem, a w dzienniku pojawią się także kolejne zadania - Misja 3: Powrót do formy oraz Misja 4: Poznawanie TF29. Aby je rozpocząć musisz opuścić mieszkanie i udać się do wybranego wskaźnika danego zadania na terenie miasta.

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami