Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 1: Zakupy na czarnym rynku

Zadanie fabularne, w którym poznamy podstawy rozgrywki oraz weźmiemy udział w akcji komandosów.

Przed rozpoczęciem misji będziesz musiał dokonać kilku wyborów związanych z preferowanym stylem rozgrywki oraz bronią, jaką chcesz się posłużyć. Warto pamiętać, że w Deus Ex lepiej jest działać po cichu, a przeciwników ogłuszać, a nie zabijać. W ten sposób otrzymujemy więcej punktów doświadczenia.

Dlatego też polecamy wybranie broni ogłuszającej, a konkretnie karabinu pozwalającego eliminować rywali z większej odległości niż pistolet. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, abyś wybrał własny wariant gry i wyposażenia na misję.

Mapa - Dubaj

m001_dubaj

Mapę możesz powiększyć oraz pobrać na dysk

Legenda:

  • 1 - miejsce startu.
  • 2 - trój-kod, aby się do niego dostać po zeskoczeniu odwróć się, ukucnij i otwórz kratkę, po czym rusz przed siebie.
  • 3 - pęknięta ściana, którą zniszczysz korzystając ze zdolności Wyostrzony wzrok.
  • 4 - klawiatura do otwierania drzwi.
  • 5 - panel zasilający klawiaturę (#4 na mapie).
  • 6 - pomieszczenie z przeciwnikami i samouczkiem związanym z przemieszczaniem się między osłonami.
  • 7 - lokacja z szafkami, do której dostaniesz się po zhakowaniu terminala.
  • 8 - podwyższenie z kilkoma przeciwnikami.
  • 9 - wzmacniacz sygnału związany z zadaniem dodatkowym.
  • 10 - główne drzwi prowadzące do atrium.
  • A1, A2 - zejście między drugim, a pierwszym poziomem.
  • B - przejście wentylacyjne.
  • C - drabina łącząca pierwszy i drugi poziom.
  • D - przejście między drugim i trzecim poziomem.
  • E - przejście między trzecim, a drugim poziomem prowadzące do pomieszczenia z pękniętą ścianą.
  • F - drabina między drugim i trzecim poziomem w pomieszczeniu z żołnierzami.
  • G - winda prowadząca do lokacji z apartamentami.
  • H1 - szyb wentylacyjny pozwalający obejść wejście ze strażnikami.
  • H2 - wyjście z szybu wentylacyjnego prowadzące na rusztowanie.
  • I, J - schody między pierwszym, a drugim piętrem w apartamentach.
  • K1 - przejścia do lokacji z gazem prowadzącej do szybu.
  • K2 - wyjście z szybu na pierwszym piętrze apartamentowca.
  • L1, L2 - szyb prowadzący do wzmacniacza sygnału (8 na mapie).
  • M1, M2 - wejście i wyjście z szybu prowadzącego do atrium.

Po wylądowaniu (1 na mapie) rusz przed siebie i zeskocz na dół (A1 na mapie). Jeśli chcesz, to odwróć się, ukucnij i zniszcz kratkę przed sobą, dzięki czemu będziesz mógł dotrzeć do pierwszego sekretu - trój-kodu (2 na mapie). Bez względu na to czy to uczyniłeś czy nie rusz przed siebie.

001
Aby przesuwać pudła podejdź do nich, wciśnij klawisz interakcji, po czym upuść je w innym miejscu

Ponownie ukucnij i podnieś kratkę blokującą przejście (B na mapie). Rusz przed siebie, a znajdziesz się w pomieszczeniu z drabiną (C na mapie) - wejdź po niej na górę lub skorzystaj z możliwości skoku, aby dostać się na wyższe piętro. Podejdź do drewnianych pudeł z prawej (obrazek powyżej) i przestaw je, aby odblokować przejście.

Rusz przed siebie, wskocz na podwyższenie, a potem na półkę znajdującą się nad tobą (D na mapie). W ten sposób wejdziesz na trzeci poziom. Idź prosto, ukucnij i zeskocz do nowej lokacji na drugim poziomie (E na mapie).

002
Menu przypisywania zdolności oraz odnawiania energii i życia

Wciśnij klawisz, który pojawi się na środku ekranu (B na PC). W ten sposób otworzysz koło ulepszeń z dostępnymi umiejętnościami Adama. Twoim celem będzie przypisanie do klawisza wyboru zdolności Wyostrzenie wzroku (#1 na obrazku powyżej). Możesz przypisać ją do menu szybkiego wyboru (#2b na obrazku powyżej) najeżdżając na nią i wciskając klawisz, który pojawi się w informacji na środku ekranu (#2a na obrazku powyżej) lub dopisać ją do zwykłego menu umiejętności (#3b na obrazku powyżej). W drugim przypadku najedź na umiejętność i wciśnij jeden z czterech klawiszy (#3a na obrazku powyżej) znajdujących się na dole ekranu.

Ponadto w tym menu możesz, przy pomocy posiadanych biobaterii (#4b na obrazku powyżej) uzupełnić energię (#4a na obrazku powyżej) niezbędną do korzystania z umiejętności specjalnych oraz odnowić poziom życia (#5a na obrazku powyżej) używając w tym celu hipostymulantów (#5b na obrazku powyżej). Aby wykonać jedną z powyższych akcji po prostu najedź na biobaterię lub hipostymulant i wciśnij ikonę.

003
Wyostrzanie wzroku pozwala dostrzegać słabe punkty w ścianach, a także lokalizować przeciwników w lokalnych pomieszczeniach

Po przypisaniu umiejętności Wyostrzanie wzroku do menu zdolności skorzystaj z niej i spójrz na ścianę (3 na mapie). Okaże się, że jest osłabiona (obrazek powyżej). Podejdź do niej i użyj przycisku interakcji, co spowoduje, że Adam ją zniszczy. Zwróć również uwagę, że przebywanie w trybie Wyostrzonego wzroku pochłania energię prezentowaną przez niebieski wskaźnik w lewym dolnym narożniku.

Przywróć zasilanie klawiaturze - hakowanie

W nowym pomieszczeniu będziesz musiał uruchomić klawiaturę (4 na mapie) przy drzwiach z prawej strony lokacji. Rusz przed siebie i zlokalizuj przejście w narożniku z lewej.

004
Panel zasilający (#1) oraz przejście powrotne (#2)

Dotrzesz w ten sposób do pomieszczenia z panelem (5 na mapie, #1 na obrazku powyżej). Aktywuj go, a spowodujesz włączenie zasilania, ale jednocześnie naelektryzujesz wodę z prawej strony. Aby wydostać się z pomieszczenia musisz wskoczyć na podwyższenie (#2 na obrazku powyżej).

Wróć do poprzedniego pomieszczenia i podejdź do klawiatury (4 na mapie). Wejdź z nią w interakcję, po czym wciśnij klawisz widoczny na ekranie, odpowiedzialny za hakowanie. Po chwili rozpocznie się mini gra.

005
Hakowanie wymaga nieco szczęścia, refleksu i zdolności

W przypadku hakowania twoim celem jest zawsze stworzenie połączenia od niebieskiej kuli (#1 na obrazku powyżej) do zielonej (#2 na obrazku powyżej). Dokonujesz tego przejmując kolejne punkty kontrolne (#3, #4 na obrazku powyżej). Pamiętaj, że musisz przejmować punkty po kolei, czyli nie możesz zacząć od razu od punktu #4. O ciągłości połączeń będzie informować cię niebieska linia ciągnąca się między nimi.

Aby przejąć dany punkt najedź na niego, a z rozwijanego menu wybierz opcję Przejmij (#5 na obrazku powyżej). Kiedy uda ci się do przejąć zacznij przejmować w ten sam sposób kolejny punkt (#4 na obrazku powyżej), a potem identycznie przejmij ostatni już, zielony punkt (#2 na obrazku powyżej).

Zauważ przy tym, że przy przejmowanych punktach znajdują się cyfry. Im jest ona wyższa, tym dłużej będziesz zajmował dany punkt i tym większa szansa na wykrycie twoich poczynań (szanse na wykrycie pojawiają się w skali procentowej po najechaniu na dany punkt - im liczba jest większa, tym większa szansa na twoje wykrycie).

Co dzieje się w momencie wykrycia? System zabezpieczeń oznaczony czerwoną kulą (#6 na obrazku powyżej) zacznie w identyczny sposób jak ty próbować dostać się do niebieskiej kuli (#1 na obrazku powyżej). Jego poczynania są zaznaczone czerwoną linią. Aby obronić się przed jego atakiem musisz złamać zabezpieczenia (dotrzeć do zielonej kuli) zanim zakończy się odliczanie pokazane na górze ekranu. Jeśli zdążysz terminal otworzy drzwi. W przeciwnym razie będziesz musiał spróbować jeszcze raz.

Przemieszczanie się między osłonami i walka z przeciwnikami - samouczek

Po otworzeniu drzwi przejdź do kolejnego pomieszczenia, gdzie natkniesz się na grupę przeciwników. Zostaniesz również zapytany, czy chcesz wziąć udział w samouczku związanym z przemieszczaniem się między elementami otoczenia. Jeśli nie miałeś do czynienia z poprzednią częścią serii lub chcesz sobie przypomnieć podstawy, to warto z tej opcji skorzystać.

006
Przemieszczaj się między kolejnymi hologramami korzystając ze wskazówek wyświetlanych na ekranie, aby ukończyć samouczek

Samouczek będzie prowadził cię za rękę, a twoim celem będzie nauczenie się przywierania do osłon, co zapewnia Adamowi większe bezpieczeństwo oraz możliwość lepszego rozejrzenia się po okolicy. Ponadto możesz błyskawicznie przemieszczać się między kolejnymi osłonami, chroniąc się przed wzrokiem strażników. Wystarczy najechać na miejsce, do którego chcesz się przemieścić i wcisnąć klawisz, który pojawi się na ekranie. Jeśli przytrzymasz go dłużej przy narożniku osłony, to Adam przejdzie za wybrany róg.

W samouczku twoim celem jest ukrycie się za osłoną, a następnie przemieszczanie się do kolejnych, zielonych hologramów (obrazek powyżej) - w sumie musisz dotrzeć do . Zaletą tego treningu jest fakt, że nawet jeśli przeciwnicy cię zobaczą, to nic ci się nie stanie - możesz najwyżej zacząć samouczek od nowa. Jeśli zdecydujesz się wrócić do misji, to będziesz już musiał na wartowników uważać.

Zabicie przeciwników i dojście do windy

Bez względu na to, czy zdecydowałeś się przejść samouczek czy też nie, twoim kolejnym celem będzie pozbycie się trzech wrogów. Zauważ, że na mini mapie w prawym górnym rogu są oni oznaczenia szarym kolorem (#1 na obrazku poniżej), a zasięg ich widzenia wskazuje białe pole (#2 na obrazku poniżej) - nie wchodź w nie, jeśli nie chcesz, aby rywale cię wykryli.

007
Eliminuj wrogów po cichu, a ich ciała ukrywaj przed wzrokiem kolegów

Od ciebie zależy, jaki wariant eliminowania rywali przyjmiesz. Możesz nastawić się na otwartą wymianę ognia - wtedy wystarczy ustawić się za osłoną i rozpocząć ostrzał. W Deus Ex bardziej premiowane jest jednak ciche działanie, zapewniające więcej punktów doświadczenia.

Rywali możesz pozbywać się po cichu z bliska i z dystansu - w naszym przykładzie połączymy obydwie techniki. Przywrzyj do osłony i poczekaj, aż przeciwnik z prawej (#3 na obrazku powyżej) odwróci się tyłem i zacznie iść przed siebie. Korzystając z osłon przemknij za skrzynię, przy której stoi wartownik z lewej (#4 na obrazku powyżej). Kiedy będziesz wystarczająco blisko pojawi się znacznik obezwładnienia rywala. Możesz to uczynić na dwa sposoby - ogłuszając go (#5 na obrazku powyżej) lub zabijając (#6 na obrazku powyżej).

Za ogłuszenie otrzymasz więcej punktów doświadczenia, jednak jeśli wrogowie odkryją nieprzytomnego rywala, to będą mogli go ocucić. Za zabicie otrzymasz mniej punktów doświadczenia, jednak rywal zostanie wyeliminowany raz na zawsze. Ocucenie przeciwnika może nie stanowić problemu, jeśli dobrze ukryjesz jego ciało. Warto też zaznaczyć, że obezwładnianie zabiera pewien poziom energii (niebieski wskaźnik w lewym dolnym narożniku).

008
Poczekaj, aż przeciwnicy nie będą na siebie patrzeć, po czym wyeliminuj ich celnymi strzałami z dystansu

Po obezwładnieniu rywala warto przeciągnąć jego ciało za skrzynie z lewej (podejdź do ciała, wciśnij i przytrzymaj klawisz interakcji, po czym przeciągnij je w odpowiednie miejsce). Teraz pora na rozprawienie się z dwoma żołnierzami w drugim pomieszczeniu. Uważając na chodzącego wartownika możesz ustawić się tak, aby namierzyć dwóch wrogów i oddać w ich głowę dwa celne strzały w momencie, gdy nie będą patrzeć w swoim kierunku (obrazek powyżej). Jeśli będą, a zabijesz j jednego z nich, to drugi stanie się znacznie czujniejszy i zaniepokojony.

Możesz również skorzystać z drabiny (F na mapie) z prawej strony pomieszczenia i wejść w ten sposób na podwyższenie, z którego będziesz lepiej widział ustawienie przeciwników poniżej.

Jeśli nie posiadasz karabinu z lunetą, to najlepiej jest wejść dołem do pomieszczenia z przeciwnikami w momencie, gdy nie patrzą i zaczaić się za elementami otoczenia z lewej. Gdy patrolujący okolicę rywal stanie do ciebie plecami będziesz mógł wyeliminować go obezwładnieniem lub przy pomocy pistoletu (oczywiście zwróć uwagę, czy w waszym kierunku nie patrzy wartownik na końcu). W tym momencie zakradnięcie się do trzeciego rywala na końcu pomieszczenia i wyeliminowanie go nie powinno stanowić problemów.

009
Warto przeszukiwać napotkane szafki, w których możesz znaleźć przydatne przedmioty

Po oczyszczeniu pomieszczenia warto udać się do narożnika z prawej. Znajdziesz tu lokację (7 na mapie), do której dostaniesz się po zhakowaniu terminala. Warto to uczynić, ponieważ znajdziesz tu kilka szafek (obrazek powyżej), a w nich pociski do karabinu. Ponadto na stole z prawej leży hipostymulant.

Po przeszukaniu pomieszczenia zeskocz na dół przez szyb (dostaniesz się do niego przesuwając skrzynię z prawej i niszcząc osłabioną ścianę po wykryciu jej Wyostrzonym wzrokiem) lub skorzystaj z windy (G na mapie), którą zjedź na dół do lokacji z apartamentami.

Maskowanie i odwracanie uwagi przeciwników - samouczek

Po dotarciu na niższy poziom pojawi się informacja związana z kolejnym treningiem, który warto wykonać. Tym razem nauczysz się korzystać z kamuflażu oraz odwracać uwagę rywali, co jest bardzo przydatną umiejętnością. Oczywiście jeśli nie chcesz, nie musisz przechodzić przez trening.

010
Cichobiegi (#1) i Szklana tarcza (#2), to zdolności pozwalające na ciche przemykanie między przeciwnikami

Po rozpoczęciu samouczka podejdź do prawej strony windy i przywrzyj do hologramu (jeśli wcześniej skoczyłeś w dół szybu, to musisz otworzyć najpierw właz i zeskoczyć na dół). Następnie uruchom zdolności Cichobiegi (#1 na obrazku powyżej) oraz Szklana tarcza (#2 na obrazku powyżej). Pierwsza umiejętność sprawia, że w trakcie poruszania się nie wydajesz żadnych odgłosów. Druga powoduje, że stajesz się niewidoczny dla przeciwników (#3 na obrazku powyżej).

Po aktywowaniu obydwu ulepszeń udaj się w stronę hologramu (#4 na obrazku powyżej), a potem kieruj się do kolejnych - w sumie musisz dotrzeć do 5. Po drodze możesz też skorzystać z ulepszenia Tajfun (Adam wystrzeli wokół pociski ostre, zabijające rywali lub gazowe, które ich ogłuszą).

011
Podnieś wiadro i rzuć nim przed siebie (#1), dzięki czemu odwrócisz uwagę strażnika (#2) - możesz go teraz ominąć lub załatwić od tyłu

Zejdź na dół i podnieś wiadro leżące na ziemi. Następnie rzuć nim przed siebie (#1 na obrazku powyżej), dzięki czemu odwrócisz uwagę strażnika z prawej (#2 na obrazku powyżej). W ten sposób możesz prowokować rywali do opuszczania swoich stanowisk, a następnie eliminowania ich lub wymijania. W przypadku samouczka wystarczy dojść do ostatniego, piątego hologramu przy skrzyni.

Pamiętaj, że w samouczku zdolności nie pobierają energii - w prawdziwej grze musisz jednak mieć baczenie na jej poziom.

Przejście przez apartamenty

Bez względu na to, czy skorzystałeś z samouczka czy też nie, znajdziesz się teraz w windzie lub szybie (G na mapie). Przed tobą znajduje się rywal - możesz spróbować postępować zgodnie z treningiem, czyli skorzystać z Cichobiegów i Szklanej tarczy lub przyjąć inną taktykę.

012
Zakradnij się do strażnika i obezwładnij go

Opuść windę i zakradnij się po cichu za skrzynię w pobliże strażnika stojącego tyłem. Jeśli się nie ruszy, to obezwładnij go (obrazek powyżej). Gdyby rozpoczął patrol, to poczekaj w ukryciu, aż obejdzie lokację i wróci na swoje miejsce, gdzie go wyeliminuj. W tym czasie drugi żołnierz powinien odejść - gdyby tak się nie stało poczekaj na dogodny moment i rozpraw się z nim.

Przejdź do pomieszczenia z prawej. Nieco z lewej znajduje się główne wejście, jednak jest tam kilku wrogów. Możesz ich jednak łatwo ominąć - wystarczy w tym celu wskoczyć do szybu wentylacyjnego (H1 na mapie) ulokowanego wysoko na ścianie.

Idąc przed siebie rozpocznie się kolejny samouczek, w którym nauczysz się walczyć na dystans oraz korzystać z granatów. Umożliwia ono zaatakowanie terenu wokół Adama pociskami zabijającymi lub ogłuszającymi. Jak zwykle w treningu twoim celem będzie docieranie do kolejnych hologramów oraz rozprawianie się z przeciwnikami.

013
Przeciwników z prawej warto wyeliminować

Kierując się wzdłuż szybu wentylacyjnego dotrzesz do pudła. Podnieś je i weź leżącą na ziemi biobaterię, po czym opuść szyb (H2 na mapie), dzięki czemu przejdziesz na rusztowanie. Z prawej strony (8 na mapie) zobaczysz dwóch rywali (#1 i #2 na obrazku powyżej).

Pierwszego z nich (#1) możesz zwabić na zejście z lewej rzucając tam jakiś przedmiot, a potem eliminując od tyłu. Warto nieco się pomęczyć, ponieważ rywal stoi przy barierce, a na dole jest dwóch kolejnych wrogów, którzy mogliby zostać zaalarmowani, gdybyś np. strzelił mu w głowę. Drugiego możesz załatwić chociażby strzałem z dystansu.

Przed sobą zobaczysz dalszą część podwyższenia, a dalej, na drugim balkonie, dwóch kolejnych rywali. Nie kieruj się tam, tylko zwróć uwagę na drzwi z prawej. Prowadzą one do apartamentów oraz schodów (I na mapie), po których możesz zejść piętro niżej. Na dole jest dwóch wrogów - możesz ich załatwić z dystansu, ale uważaj, żeby nie wypatrzył ich strażnik stojący w holu za drzwiami z prawej. Poza tym w pomieszczeniu znajdziesz palmtopa i nieco pieniędzy.

014
Skrót, którym możesz przedostać się do sali widokowej (K1 i K2 na mapie)

Zarówno na parterze, jak i pierwszym piętrze znajduje się przejście z gazem (K1 na mapie) - na parterze musisz zniszczyć ścianę, aby się do niego dostać. Umiejętności Adama powodują, że jest odporny na gaz, ale miej na uwadze, że przebywanie w jego oparach zabiera energię. Po drugiej stronie znajdziesz właz - otwórz go, a wyjdziesz z prawej strony sali widokowej (K2 na mapie).

Opisana powyżej droga, to opcjonalny skrót. Możesz także nie wchodzić do apartamentów i kontynuować podróż po podwyższeniu, jednak finalnie i tak będziesz musiał zejść na dół mniej więcej w tym samym miejscu, do którego trafisz dzięki skrótowi.

015
Właz (#1), dzięki któremu będziesz mógł dotrzeć na schody na klatce schodowej (J na mapie) lub do pomieszczenia ze wzmacniaczem sygnału

Dobrze jest teraz przeczekać, aż strażnik z lewej nie będzie patrzył w twoim kierunku. Udaj się wtedy przed siebie i zlokalizuj znajdujący się na górze z prawej właz (#1 na obrazku powyżej, L1 na mapie) - dostaniesz się do niego wskakując na rusztowanie przy ścianie.

Zakłóć działanie wzmacniacza sygnału - zadanie dodatkowe

Po znalezieniu się w środku możesz udać się w lewo - wyjdziesz wtedy na klatkę schodową (J na mapie). Zamiast tego rusz prosto i zniszcz kratkę blokującą przejście. Następnie kontynuuj, aż do szybu (L2 na mapie).

016
Wyeliminuj wrogów (#1, #2), gdy na siebie nie patrzą, po czym wejdź w interakcję ze wzmacniaczem sygnału (#3)

Przed sobą zobaczysz kolejny właz i znajdujące się za nim pomieszczenie z dwoma przeciwnikami (#1, #2 na obrazku powyżej). Okaże się, że pilnują wzmacniacza sygnału (9 na mapie). Poczekaj, aż się rozejdą, po czym podnieś szyb i kiedy nie będą na siebie patrzeć, załatw ich z dystansu lub wrzuć do środka granat gazowy.

Po ich unieruchomieniu wejdź do pokoju i wejdź w interakcję ze wzmacniaczem (#3 na obrazku powyżej). W ten sposób wykonasz zadanie dodatkowe. Jeśli chcesz zdobyć dodatkowe informacje, zajrzyj też do laptopa z lewej. Ponadto w szafce znajdziesz biobaterię.

Zablokuj dostęp do atrium - zadanie główne

Po wyłączeniu wzmacniacza wyjdź na zewnątrz przez drzwi z lewej. Z prawej strony znajduje się strażnik, którego możesz ogłuszyć, gdy zacznie iść w prawo (uczyń to, zanim dojdzie do zejścia).

017
Strzeżone przez strażników główne drzwi (#1) oraz szyb wentylacyjny (#2) pozwalający ich ominąć

Skieruj się w prawo i przywrzyj do osłony. Z lewej strony zobaczysz rozmawiających żołnierzy i główne drzwi (#1 na obrazku powyżej, 10 na mapie). Warto jednak zwrócić uwagę na ścianę z prawej, gdzie znajduje się szyb wentylacyjny (#2 na obrazku powyżej, M1 na mapie). Skorzystaj z niego, dzięki czemu ominiesz strażników.

Zanim otworzysz szyb z drugiej strony (M2 na mapie), poczekaj, aż wartownik, który nadejdzie ustawi się do ciebie plecami. Wtedy będziesz mógł po cichu wejść do pokoju i spokojnie się z nim rozprawić. Następnie udaj się w prawo i włam się do terminala (11 na mapie), aby zablokować dostęp do atrium, po czym przejdź przez drzwi

Powrót do spisu treści: Deus Ex: Mankind Divided, Rozłam Ludzkości - Poradnik, Solucja

Następnie: Deus Ex: Rozłam Ludzkości - Misja 2: Przedwczesny świt

Nie pozwól, aby śmigłowiec odleciał - zadanie główne,
Chroń Singha - zadanie dodatkowe

Aby szybko ukończyć misję, to zaraz po filmiku zeskocz na dół - możesz skorzystać z uderzenia Ikara, jeśli wciśniesz klawisz, który pojawi się na ekranie - w ten sposób możesz wyeliminować kilku lokalnych rywali.

018
Po dotarciu do śmigłowca podnieś klapę i wyjmij baterię

Następnie warto skorzystać z ulepszenia Szklana tarcza, dzięki której staniesz się niewidzialny. Nie walcz z przeciwnikami, tylko kieruj się prosto w stronę śmigłowca (12 na mapie). Po dotarciu na miejsce podejdź do niego od przodu z lewej i podnieś klapę (obrazek powyżej), a na koniec wyjmij baterię. W ten sposób ukończysz misję.

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami