Prezentacja odświeżonej oprawy w BioShock: The Collection

Porównanie z oryginałem.

Pierwsze sceny oryginalnego BioShock to jedne z najlepszych momentów w grach wideo, więc osoby chcące samemu zapoznać się z wprowadzeniem powinny pominąć poniższy materiał wideo.

1

Reszta zainteresowanych ma okazję sprawdzić, jakie prace przeprowadzono podczas tworzenia remasterów, wydawanych w ramach BioShock: The Collection.

Trzeba przyznać, że deweloperzy nie próżnowali, znacząco poprawiając jakość tekstur, liczbę detali otoczenia czy oświetlenie okolicy. Jednocześnie udało się zachować jakże kluczowy, „retrofuturystyczny” styl oryginału od Irrational Games.

Kolekcja obejmuje jednak nie tylko pierwszą odsłonę serii BioShock (z komentarzem Kena Levine, dodatkowym poziomem i wyzwaniami), ale także BioShock 2 (bez trybu multiplayer, ale z dwoma dodatkami) oraz BioShock Infinite (z wszystkimi DLC).

Premiera już 16 września, na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Zobacz: BioShock 1 - Poradnik, Solucja

Twórcy obiecują rozdzielczość 1080p i maksymalnie 60 klatek na sekundę. Konwersją na współczesne urządzenia zajęło się Blind Squirrel Games.

Warto dodać, że BioShock Infinite na PC nie doczeka się żadnych zmian, ponieważ gra „spełnia standardy konsol obecnej generacji i działa płynnie na maksymalnych ustawieniach”.

Co więcej, remastery BioShock 1 i 2 trafią za darmo dla posiadaczy tych gier na Steamie.

Reklama

Skocz do komentarzy (2)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (2)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami