Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsze mody No Man's Sky na PC usuwają irytujące elementy gry

W tym komunikaty kombinezonu.

Tworzenie modyfikacji do No Man's Sky na PC rozpoczęło się niemal równo z premierą gry. Udało się już poprawić kilka problemów z grafiką, lecz bardziej przydatne wydaje się usunięcie pewnych elementów.

Gwiazdą zestawienia jest projekt o wiele mówiącej nazwie ShutUp, pozwalający wyłączyć szalenie irytujące komunikaty dźwiękowe naszego kombinezonu, jak ten ostrzegający o braku wolnych miejsc w ekwipunku (miejsc i tak zawsze brakuje) czy o poziomie naładowania układu podtrzymywania życia (nawet 75 procent to dla gry „niska” wartość).

NoHUD umożliwia wyłączenie znajdujących się na ekranie pasków i wskaźników poprzez wciśnięcie klawisza F5, co przyda się zwłaszcza podczas wykonywania zrzutów z ekranu na odkrytych planetach. O podobną opcję zabiegają posiadacze wersji PlayStation 4.

Przydatny jest też mod Fast Actions. Projekt sprawia, że nie musimy juz przytrzymać przycisku i poczekać na załadowanie „kółka” w celu wykonania większości czynności w menu. Warto jednak uważać, by nie pozbyć się czego istotnego.

Zobacz: No Man's Sky - poradnik i najlepsze wskazówki

Są też bardziej techniczne pomysły: skalowanie rozdzielczości, wyłączenie filtrów obrazu, chromatyczne aberracji i efektów w stylu filmów z lat 60.

Zobacz na YouTube

Do tego klasyczne modyfikacje - trainery. Możemy włączyć nieskończone życie i energię oraz natychmiast zdobyć przepustkę Atlas Pass.

Przydatną listę projektów znaleźć można w serwisie Reddit.

Pole do popisu dla twórców modów do No Man's Sky wydaje się być duże - my apelujemy o książkę schematów rzemiosła, z prostym wyszukiwaniem i sortowaniem.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

No Man's Sky

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze