Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szczegóły na temat trybu wieloosobowego Watch Dogs 2

Łowca Głów i inne opcje.

Jedną z wyróżniających się cech pierwszego Watch Dogs był płynny tryb sieciowy, niespodziewanie tworzący potyczki z innymi graczami w otwartym świecie wirtualnego Chicago. W drugiej odsłonie serii Ubisoft stawia na podobne podejście.

Bounty Mode (pol. Łowca Głów) to ujawniony dzisiaj tryb rozgrywki o podobnych założeniach, koncentrujący się na pojedynkach „dwóch na dwóch”.

Za głowę jednego z graczy w zespole uciekinierów wyznaczana jest nagroda. Kolega może pomóc w obronie, podczas gdy dwójka łowców stara się wyeliminować cel.

Tak jak i w poprzedniej odsłonie serii, Bounty może aktywować się płynnie podczas zwiedzania wirtualnego San Francisco, zmieniając nagle styl rozgrywki w dużo bardziej dynamiczną walkę o przetrwania - lub polowanie.

Obecny na pokazie tego trybu zabawy serwis GameSpot wskazuje, że Bounty Mode wymaga jeszcze dopracowania, ponieważ podczas zabawy pojawia się jeszcze sporo technicznych błędów.

Zobacz na YouTube

Zobacz: Watch Dogs 2 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik po grze

Nie najlepsze jest także sterowanie, nie ułatwiające wykonywania czynności, gdy staramy się jednocześnie hackować okolicę, prowadzić samochód i strzelać.

Sukces w Bounty Mode nagradzany będzie osobami śledzącymi profil bohatera w serwisach społecznościowych, co w tej odsłonie serii traktowane jest jako wirtualna waluta.

Inne opcje sieciowe w grze to „zwykła” kooperacja z generowanymi proceduralnie misjami do wspólnego przejścia, a także standardowa „inwazja” z pierwszej odsłony serii.

Watch Dogs 2 zadebiutuje 15 listopada na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Watch Dogs 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze