Ark: Survival Evolved trafi na PS4 dopiero jako skończony produkt

Sony nie chce wczesnej wersji.

Przedstawiciele studia Wildcard poinformowali, że choć wczesna wersja Ark: Survival Evolved działa już na PlayStation 4, to twórcy nie mogą wydać gry, ponieważ Sony nie chce oferować na swojej platformie niedokończonej produkcji.

1

Tytuł jest już dostępny na Steamie (w Early Access) oraz na Xbox One (w programie Preview). Producent PS4 nie posiada jednak podobnej inicjatywy dla wersji alpha i beta, akceptując obecnie tylko w pełni gotowe gry.

„Jeśli mowa o premierze Ark: Survival Evolved na PS4, to wszystko zależy od Sony” - napisał przedstawiciel studia Wildcard na oficjalnym forum dyskusyjnym. „Poinformowano nas, że nie możemy wydać gry na tej platformie dopóki tytuł nie będzie skończony.”

„Bardzo chcielibyśmy udostępnić Ark na PlayStation 4 tak szybko, jak to tylko możliwe i dysponujemy już działającą wersją, testowaną wewnątrz studia” - czytamy dalej. „Jeśli chcielibyście zobaczyć grę wcześniej, proszę dajcie znać Sony, ponieważ decyzja nie należy niestety do nas.”

Microsoft rozpoczął program Game Preview w czerwcu ubiegłego roku. Inicjatywa dostępna jest tylko przez zaproszenia, w wybranych krajach - nie w Polsce. Sony rozważało rzekomo podobny pomysł w 2014 roku, lecz nie podjęto jeszcze żadnych decyzji.

Tymczasem Ark: Survival Evolved - choć niedokończone - święci triumfy, mogąc pochwalić się liczbą 5,5 milionów sprzedanych egzemplarzy.

Jeszcze do niedawna Wildcard rozwijało osobno „esportową” odsłonę gry, ARK: Survival of the Fittest. Ten tryb włączono jednak ponownie do „podstawki”, a dalsze prace nad SofF na PlayStation 4 oraz Xbox One zostały wstrzymane.

W ARK: Survival Evolved wcielamy się we współczesnego łowcę, przeczesującego okolicę pełną dinozaurów. Te możemy nawet oswajać i zamieniać na środek transportu. Jest też rzemiosło, budowanie i inne elementy popularnego ostatnio gatunku survival.

Reklama

Skocz do komentarzy (4)

Autor

Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

Autor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie wspiera dział informacyjny oraz zajmuje się tłumaczeniami tekstów Digital Foundry.

Powiązane materiały

Na stronie

Dead by Daylight - poradnik i najlepsze porady

Jak grać ocalałym i zabójcą, mechaniki, przedmioty, rozwój postaci.

Sony: do rozwijania deweloperskich talentów nie wystarczą pieniądze

Kluczowe jest zapewnienie wolności kreatywnej.

Battlefield 4 z nagłym wzrostem popularności

EA musiało zwiększyć pojemność serwerów.

Komentarze (4)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami