Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Kosmiczne strzelanie w Strike Vector EX od 30 sierpnia na PS4

W stylu Quake.

Podniebo-kosmiczna strzelanka lotnicza Strike Vector EX ukaże się 30 sierpnia na PlayStation 4 - poinformowali twórcy z niezależnego studia Ragequit Corporation.

W zamierzchłej przeszłości 2014 roku produkcja debiutowała na PC, zbierając raczej średnie oceny. Deweloperzy zapewniają jednak, że odsłona PS4 została kompletnie przeprojektowana i gruntowanie rozbudowana.

Strzelanka utrzymana jest w duchu klasyków, takich jak Quake 3 czy Unreal Tournament, gdzie sprawne manewrowanie, przemyślane uniki i doskonała kontrola nad pojazdem są równie ważne, co umiejętność precyzyjnego strzelania.

Akcję możemy obserwować w perspektywie pierwszej lub trzeciej osoby. Kluczowe są starcia wieloosobowe, ale przygotowano także kampanię fabularną, składającą się 15 scenariuszów.

Jest też kilka innych trybów solowych, jak potyczki z botami, oraz kilka mini-gier, w stylu odpierania ataków kolejnych fal wroga. Do tego szerokie możliwości dostosowania własnego statku: „ponad 10 tysięcy broni”, przedmioty specjalne oraz pancerze.

Zobacz na YouTube

W sieci zmierzy się maksymalnie 12 osób, rywalizujących na jednej z 15 przygotowanych map. „To serce naszej gry” - zapewnia Ragequit Corporation.

Strike Vector EX działa na PlayStation 4 w oparciu o silnik Unreal Engine 4, wyświetlając obraz w natywnej rozdzielczość 1080p, przy 60 klatkach na sekundę.

W planach na przyszłość jest jeszcze wersja Xbox One, ale mały rozmiar studia (trzy osoby) zmusza twórców do koncentrowania się na jednej platformie docelowej jednocześnie.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Strike Vector EX

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze