Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Trzy nowe poziomy trudności w kolejnej aktualizacji Diablo 3

I opcja wyłączenia interfejsu.

Aktualizacja 2.4.2 do Diablo 3 trafiła na publiczne serwery testowe, więc Blizzard ujawnił kilka szczegółów na temat wprowadzanych innowacji.

Najbardziej zaawansowane postacie zainteresują zapewne trzy kolejne - wyższe - poziomy trudności, czyli Udręka XI - XIII.

Przy wykonywaniu zrzutów z ekranu przyda się opcja ukrycia interfejsu. Poprawiane są także nagrody w trybie przygodowym, poczynając od Szczelin Nefalemów.

Teraz zdobycie klucza do Głębokiej Szczeliny będzie gwarantowane po zakończeniu jakiejkolwiek szczeliny, a wraz ze wzrostem trudności dostaniecie szansę na drugi (a nawet trzeci) klucz.

Do tego do 50 procent rośnie szansa na znalezienie wśród łupów Infernalnej Machiny już na poziomie trudności Udręka I.

Zwiastun premierowy dodatku Reaper of Souls

W planach są też oczywiście nowe przedmioty i zestawy, a także kolejne osiągnięcia i mnóstwo poprawek w balansie postaci oraz statystykach ekwipunku.

Rozwiązano też sporo problemów i błędów. Pełną listę znaleźć można na oficjalnej stronie.

Nie podano niestety, kiedy łatka 2.4.2 zadebiutuje w pełnej wersji, ale będzie to oznaczało start siódmego sezonu zmagań rankingowych w Diablo 3 na PC.

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Diablo III

Video Game

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze