Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Homefront: The Revolution dostanie kolejne poprawki wydajności

W sierpniu.

Jak potwierdziło Digital Foundry, aktualizacja 1.06 do strzelanki Homefront: The Revolution znacznie poprawia wydajność gry na konsolach. To jednak nie wszystko, ponieważ deweloperzy planują już kolejny patch.

Gra imponuje oprawą, ale nie wydajnością

„Od premiery opublikowaliśmy już kilka łatek, skupiając się głównie na krytycznych błędach i problemem z zapisywaniem na konsolach, ale osiągnęliśmy też poprawki wydajności, co pokazała niedawna analiza Digital Foundry” - napisali deweloperzy w komunikacie.

Wspomniany błąd z zapisywaniem na konsolach sprawiał, że każdy z automatycznych zapisów powodował nagłe zatrzymanie się gry na ułamek sekundy. W obliczu wielu punktów kontrolnych w świecie gry szybko stawało się to bardzo irytujące.

„Pomimo tego kontynuujemy prace nad wydajnością, co będzie głównym punktem kolejnej większej aktualizacji - 2.0 - zaplanowanej obecnie na sierpień” - dodają twórcy ze studia Dambuster.

„Ta łatka wprowadzi dalsze usprawnienia w liczbie klatek na sekundę, a także wyeliminuje następne błędy i do minimum zredukuje opóźnienia przy zapisywaniu.”

Homefront: The Revolution debiutowało w maju tego roku, lecz szybko stało się jasne, że produkcja bazująca na silniku CryEngine ma problemy z płynnością działania, zwłaszcza na konsolach.

„Zbyt często patrzymy na zakres 20-30 FPS, co - biorąc pod uwagę stosunkowo wysoki poziom trudności - tworzy dodatkowe utrudnienia w rozgrywce, jeśli mowa o celowaniu” - napisało Digital Foundry zaraz po debiucie.

Cover image for YouTube videoHomefront: The Revolution Patch 1.06/1.07 PS4 vs Xbox One Frame-Rate Test

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Homefront: The Revolution

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze