Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Laserowe bronie i nowe klasy postaci w modach XCOM 2

Od Long War Studios.

Long War Studios kontynuuje tworzenie modów dla strategii XCOM 2, publikując projekty obejmujące szereg laserowych broni, a także przeprojektowany system perków.

Laserowy zawrót głowy

The Laser Pack dodaje szereg laserowych broni do arsenału. Konieczne jest oczywiście przeprowadzenie odpowiednich badań. Wymaga to sporo czasu i surowców, a efektem jest wyposażenie nieznacznie tylko silniejsze od karabinów magnetycznych, co może podnieść poziom trudności.

Bardziej interesujący wydaje się być projekt Perk Pack, rozbijający cztery bazowe klasy postacie na siedem archetypów, wprowadzając podtyty assault, gunner oraz shinobi. Można też stworzyć własny profil.

Do tego 70 nowych i zmodyfikowanych umiejętności, a także więcej opcji podczas awansu - trzy zamiast dwóch. To znaczne modyfikacje, przeznaczone zapewne dla zaawansowanych graczy.

Tymczasem Long War Studios pracuje obecnie także nad swoją pierwszą autorską pozycją, czyli strategią Terra Invicta. Obecnie twórcy nadal skupiają się jednak na XCOM 2.

Po udanej modyfikacji Long War do XCOM: Enemy Unknown, twórcy zostali poproszeni do współpracy nad nową odsłoną serii przez firmę Firaxis. Efektem były trzy mody wydane już w dniu premiery gry.

Tyle możliwości!

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

XCOM 2

PS4, Xbox One, PC, Mac

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze