Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Horror Scorn zainspiruje koszmary w przyszłym roku

Oprawa w stylu H.R. Gigera.

Twórcy mrocznego horroru Scorn zapowiadają „ciągle zmieniające się bronie, które sprawią, że poczujemy się niedobrze”. Poniższy zwiastun potwierdza, że coś w tym jest.

Za prace odpowiada 10-osobowe studio Ebb Software z Serbii, stawiające na oprawę w stylu legendarnego grafika H.R. Gigera, który zasłynął jako twórca Aliena. Nie brakuje więc niepokojących widoków i obiektów zbudowanych z materii organicznej.

Tytuł można już wspierać w programie Greenlight na Steamie, lecz premierę zaplanowano dopiero na 2017 roku, w dwóch częściach.

Akcję obserwujemy w perspektywie pierwszej osoby, ale - w odróżnieniu od standardowych gier FPS - większość napotykanych stworów nie będzie wrogo nastawiona.

Twórcy nie przygotowują żadnych przerywników filmowych czy popularnych obecnie elementów generowanych losowo, preferując „ręczne” projektowanie opowieści w nietypowym świecie.

„Ale rozglądajcie się uważnie - gra nie wybaczy, jeśli pominiecie coś ważnego podczas trudnej wędrówki. Wszystko ma swój powód i przeznaczenie” - czytamy w zapowiedzi.

„Staramy się stworzyć coś tak niepokojącego, by nasze pomysły i koncepcje pozostały z graczami na długo po zakończeniu przygody” - dodaje Ljubomir Pekla z Ebb Software.

Scorn szukało szczęścia i wsparcia na Kickstarterze już w 2014 roku. Zbiórka zakończyła się niepowodzeniem, lecz deweloperzy zdołali pozyskać finansowanie z innych źródeł.

Cover image for YouTube videoScorn Teaser Trailer

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Scorn

Xbox Series X/S, PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze