Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Mirror's Edge Catalyst - Misja: Intrygantka, Nadzwyczajna zręczność

Podnieś ciśnienie strażnikom K-Sec i naucz się korzystać z liny.

Biegnij do znacznika misji Intrygantka, likwidując po drodze jednego strażnika. Na dachu jednego z budynków spotkasz Nomada. Porozmawiaj z nim, aby dowiedzieć się co planuje. Chłopak jest specem od elektroniki, więc możesz być pewien, że nieraz wpadniesz przez niego w tarapaty dużego kalibru.

Sabotowanie anteny

Twoim początkowym celem będzie sabotowanie anteny nadawczej, która jest chroniona przez trójkę ochroniarzy K-Sec. Jeden z nich jest nieco silniejszy, lecz nawet wszyscy jako grupa nie powinni sprawić ci najmniejszych problemów. Został jeszcze strzelec nieco dalej, do którego musisz pofatygować się korzystając przy tym z różnych osłon. Po udanej walce podejdź do anteny i wykonując interakcję zniszcz jej rdzeń.

Zniszczenie anteny finalnie przyniesie coś dobrego, ale za chwilę będziesz ścigany

K-Sec ogłosi stan alarmowy i musisz ukryć się, aby uniknąć zagrożenia. Będziesz bowiem poszukiwany z powietrza, a w prawym górnym rogu ekranu pojawi się mały radar obrazujący promień widzenia służb. Musisz jak najszybciej z niego wybiec, najlepiej kierując się w stronę znacznika kryjówki.

Ucieczka musi być dość szybka, jeśli nie chcesz mieć na karku dodatkowych żołnierzy, ale i przeprowadzona z należytą ostrożnością. Istnieje tu bowiem kilka większych odległości między wieżowcami, z których bardzo łatwo jest spaść. Ewentualny zgon nie cofnie cię na szczęście mocno wcześniej, ale wciąż trzeba być ostrożnym.


Misja: Nadzwyczajna zręczność

Porozmawiaj z Noah w głównej kryjówce. Po raz kolejny wzbogacisz się o bardzo ciekawy gadżet, tym razem ułatwiający przemieszczanie się pomiędzy dwoma budynkami, gdy odległość jest o wiele większa niż zwykle. Najpierw jednak udaj się we wskazane miejsce i porozmawiaj z Ikarem, który przedstawi ci wszelkie potrzebne szczegóły.

Linę możesz zaczepiać tylko w konkretnych i wyraźnie zaznaczonych miejscach. Gdy pojawi się takie, skocz w jego kierunku trzymając cały czas przycisk skoku. Będąc po drugiej stronie naciśnij jeszcze raz, aby odczepić się i wylądować mniej lub bardziej bezpiecznie. Już po rozmowie z Ikarem będziesz mógł od razu przetestować tę nową umiejętność.

Biegnij więc przed siebie korzystając ze znanych już wcześniej trików, a także używając liny, gdy zajdzie taka potrzeba. Zatrzymuj także wielkie wentylatory i biegnij dalej, aż dotrzesz do drabiny i dość ciemnej klatki schodowej. Cały czas podążaj do góry, aż wybiegniesz na dach budynku dzielnicy Shimmering Heights.

Zjedź po bardzo długiej tyrolce, po czym kieruj się za wskazaniami znacznika, gdzie spotkasz tajemniczą kobietę imieniem Plastic. Po intrygującym przerywniku filmowym biegnij w kierunku znacznika, gdzie najpierw znajdziesz wejście do szybu wentylacyjnego. Gdy natkniesz się na przeciwników w środku, zignoruj ich i zacznij się wspinać po czarnych elementach z prawej strony.

Dotarcie do budynku Allcomu

Przebiegnij po białej ścianie na kolejny czarny element, po czym otwórz szyb i biegnij w kierunku dużej ściany prowadzącej na zewnątrz. Tam użyj liny i kontynuuj swoją wędrówkę jeszcze wyżej, aż dotrzesz do windy. Wykonaj interakcję, po czym biegnij w kierunku przeszklonej ściany i za pomocą liny przedostań się na sąsiedni budynek.

W wąskim korytarzu z kółeczkami na ścianach wdrapuj się systematycznie do góry, a następnie po czarnych elementach zawieszonych w przestrzeni pomiędzy poziomami budynku. Podbiegnij do pierwszego komputera, gdzie wykonasz interakcję, ówcześnie pozbywając się strażników.

Elementy platformowe będą tu wymieszane z walką

Przebiegnij na drugą stronę budynku i wróć na czarne kostki. Zwracaj uwagę na przejścia pomiędzy ścianami, gdzie możesz spotkać nieprzyjaciół. Podążaj w kierunku podłogi z żółtymi bohomazami na niej, tam również napotkasz pojedynczych strażników. Idź dalej, wykorzystaj linę, aby dostać się raz jeszcze na czarne kostki, skąd wejdziesz do szybu wentylacyjnego.

Stamtąd wydostań się drugim szybem, gdzie trafisz do pomieszczenia z trzema przeciwnikami. Pozbądź się ich, zajmując się strzelcem na samym początku, po czym wykonaj interakcję na drugim komputerze.

Walka z Elektrycznym obrońcą

Poznasz nowego przeciwnika, który jest śmiertelnie niebezpieczny na krótkim dystansie. Dysponuje wiązką energii wystrzeliwaną w twoim kierunku, dlatego walcząc z nim musisz stosować uniki połączone z którymś z kierunków bocznych. Po zlikwidowaniu dwóch pokój zostanie odblokowany, a ty będziesz musiał uciec z budynku Allcomu.

Teraz możesz albo nawiązać walkę z nadbiegającymi posiłkami, albo spróbować przebiegać koło nich, po prostu kierując się do wyjścia. Wybór należy do ciebie. Zadanie skończy się, gdy użyjesz tyrolki prowadzącej z okna na sąsiedni budynek.


Następnie: Mirror's Edge Catalyst - Misja: Zlecenie Gridnode

Powrót do spisu treści: Mirror's Edge Catalyst - Poradnik, Solucja

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

Powiązane tematy
O autorze
Komentarze