Wiedźmin 3: Krew i Wino - Mapa: odkrywamy znaki zapytania

Nowości: szkodniki, kryjówki Hanzy, błędny rycerz, a także schowek i Miejsca Mocy.

Słoneczne Toussaint, jak na Wiedźmina 3 przystało, obok wątku fabularnego i zadań pobocznych, oferuje także wiele miejsc do odwiedzenia i wrogów do pokonania. Nasza kompleta mapa krainy z dodatku Krwi i Wina pozwoli szybko odszukać najważniejsze, a przede wszystkim kompletnie nowe miejsca, których nie było we wcześniejszych krainach.

Po zmianach, które przyszły wraz z dodatkiem, obecnie po wejściu na mapę (bezpośrednio w grze) możesz sprawdzić, ile danych miejsc znajduje się w Toussaint. Przykładowo, po odnalezieniu Miejsca Mocy, zobaczysz, że w tej krainie znajduje się ich pięć (1/5), a więc do odszukania pozostanie jeszcze cztery.

Mapa pełna jeszcze oczywiście znaków zapytania. Po dotarciu na miejsce szybko zorientujesz się, że w Toussaint natrafisz na takie same rzeczy, jak w podstawowej wersji gry (m.in. ukryte i strzeżone skarby, gniazda potworów). Tymczasem jednak znajduje się tu również wiele nowości - niektóre z nich są częścią zadań pobocznych.

Na naszej mapie zaznaczyliśmy właśnie takie, nowe miejsca. W dodatku Krew i Wino znajdziesz też pięć dodatkowych Miejsc Mocy - skorzystaj z nich, aby zdobyć jeden punkt umiejętności.

Mapa Toussaint:

mapa_krewiwino_ikony

Możesz pobrać mapę na dysk lub otworzyć w nowej zakładce.

Legenda:

  • Śladami Proroka Lebiody - podążaj śladami Lebiody w jednym z zadań pobocznych;
  • Szkodniki w winnicy - gdy dotrzesz na miejsce, pokonaj grasujące po winnicy potwory;
  • Zlecenia winarzy - uporaj się z potworem w jaskini na prośbę winarzy;
  • Kryjówka Hanzy - silnie strzeżone obozy bandytów, gdy zostaną zapalone ogniska, przybędzie jeszcze więcej bandytów;
  • Błędny Rycerz w Potrzebie - gdy dotrzesz na miejsce, musisz szybko pomóc rycerzowi, zanim ten straci pasek zdrowia;

Niektórzy z powyższych miejsc należy odwiedzić w ramach zadania pobocznego Rycerz do wynajęcia - udaj się do książęcego kameriarusa, aby rozpocząć zadanie.

  • Miejsca Mocy - pozwalają uzyskać jeden dodatkowy punkt do umiejętności;
  • Dom Geralta i schowek - wiedźmin zawsze marzył o spokojnym życiu, więc masz szansę dobrze się urządzić. Schowek na przedmioty znajduje się w największym budynku.

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku