Wiedźmin 3: Krew i Wino - Mapa: odkrywamy znaki zapytania

Nowości: szkodniki, kryjówki Hanzy, błędny rycerz, a także schowek i Miejsca Mocy.

Słoneczne Toussaint, jak na Wiedźmina 3 przystało, obok wątku fabularnego i zadań pobocznych, oferuje także wiele miejsc do odwiedzenia i wrogów do pokonania. Nasza kompleta mapa krainy z dodatku Krwi i Wina pozwoli szybko odszukać najważniejsze, a przede wszystkim kompletnie nowe miejsca, których nie było we wcześniejszych krainach.

Po zmianach, które przyszły wraz z dodatkiem, obecnie po wejściu na mapę (bezpośrednio w grze) możesz sprawdzić, ile danych miejsc znajduje się w Toussaint. Przykładowo, po odnalezieniu Miejsca Mocy, zobaczysz, że w tej krainie znajduje się ich pięć (1/5), a więc do odszukania pozostanie jeszcze cztery.

Mapa pełna jeszcze oczywiście znaków zapytania. Po dotarciu na miejsce szybko zorientujesz się, że w Toussaint natrafisz na takie same rzeczy, jak w podstawowej wersji gry (m.in. ukryte i strzeżone skarby, gniazda potworów). Tymczasem jednak znajduje się tu również wiele nowości - niektóre z nich są częścią zadań pobocznych.

Na naszej mapie zaznaczyliśmy właśnie takie, nowe miejsca. W dodatku Krew i Wino znajdziesz też pięć dodatkowych Miejsc Mocy - skorzystaj z nich, aby zdobyć jeden punkt umiejętności.

Mapa Toussaint:

mapa_krewiwino_ikony

Możesz pobrać mapę na dysk lub otworzyć w nowej zakładce.

Legenda:

  • Śladami Proroka Lebiody - podążaj śladami Lebiody w jednym z zadań pobocznych;
  • Szkodniki w winnicy - gdy dotrzesz na miejsce, pokonaj grasujące po winnicy potwory;
  • Zlecenia winarzy - uporaj się z potworem w jaskini na prośbę winarzy;
  • Kryjówka Hanzy - silnie strzeżone obozy bandytów, gdy zostaną zapalone ogniska, przybędzie jeszcze więcej bandytów;
  • Błędny Rycerz w Potrzebie - gdy dotrzesz na miejsce, musisz szybko pomóc rycerzowi, zanim ten straci pasek zdrowia;

Niektórzy z powyższych miejsc należy odwiedzić w ramach zadania pobocznego Rycerz do wynajęcia - udaj się do książęcego kameriarusa, aby rozpocząć zadanie.

  • Miejsca Mocy - pozwalają uzyskać jeden dodatkowy punkt do umiejętności;
  • Dom Geralta i schowek - wiedźmin zawsze marzył o spokojnym życiu, więc masz szansę dobrze się urządzić. Schowek na przedmioty znajduje się w największym budynku.

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Skocz do komentarzy (1)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (1)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami