Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szef Take-Two: VR jest za drogie dla klientów

Menedżer krytycznie o technologii.

W trakcie wystąpienia na konferencji Cowen and Company Technology, Media & Telecom Strauss Zelnick - dyrektor generalny firmy Take-Two - przedstawił swoje wątpliwości związane z technologią wirtualnej rzeczywistości.

Według menedżera (dzięki, GameSpot), dla przeciętnego gracza VR jest zbyt drogą zabawką, która dodatkowo wymaga bardzo dużych pomieszczeń.

- Na rynku nie ma miejsca na urządzenie, które kosztuje 2 tysiące dolarów i do działania potrzebuje osobnego pokoju - stwierdził.

- Mamy do wydania 300 dolarów na rozrywkę, ale nie posiadamy pomieszczenia dedykowanego takiej zabawie. Mamy miejsce na telewizor, kanapę i kontrolery - dodał.

- Nie mamy tyle miejsca, żeby stać z dwoma kontrolerami w dłoniach oraz jakimś sprzętem na głowie, nie obijając się przy tym o meble - wyjaśnia.

Zelnick podkreśla, że nie jest przeciwnikiem technologii jako takiej, ale jest świadomy przeszkód, które mogą stać na drodze do sukcesu rzeczywistości wirtualnej.

To nie pierwsza krytyczna wypowiedź szefa Take-Two o urządzeniach pokroju Oculus Rift. W 2014 roku stwierdził, że branża gier nie jest na razie gotowa na VR.

- Jesteśmy lekko zaniepokojeni, że niektórzy będą grać w nasze tytuły za długo. Nie chcielibyśmy, by gracze dostawali nudności. Testowałem takie urządzenie i muszę przyznać, że nie wiem ile czasu można wytrzymać z hełmem na głowie - mówił.

Take-Two jest wydawcą takich serii gier, jak Grand Theft Auto, Mafia czy BioShock.

Cover image for YouTube videoOculus Rift Consumer Edition Review: The VR Revolution Begins Now

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Oculus Rift

PC

O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze