Doom - Sekrety: Figurki Doom Marine

Gdzie znaleźć ukryte figurki z podobizną bohatera.

Na każdym poziomie znaleźć możesz dwie figurki przedstawiające żołnierza z oryginalnych części gry. W grze jest trzynaście misji, zatem do zdobycia jest łącznie 26 specjalnych przedmiotów. Każda z figurek występuje w innym kolorze, a zebranie wszystkich spowoduje zaliczenie jednego z osiągnięć.

Misja 1: UAC - Jesień średniowiecza

Gdy już zdobędziesz niebieską kartę dostępu, tuż obok tego miejsca znajdują się zwłoki na skrzyni. Wskocz na skrzynię, a następnie obróć się i spójrz do góry. Znajdziesz tam półkę, na którą wskocz. Właśnie tam znajduje się pierwsza figurka.

Przechadzając się na otwartym terenie, gdy będziesz wskakiwał na coraz to wyższe poziomy, napotkasz mechaniczne elementy umieszczone w ziemi. Zwracaj wówczas uwagę na lewą stronę przejścia, gdzie nagle powinieneś zauważyć wejście jakby do małej jaskini. Na końcu tego przejścia, nad urwiskiem, odnajdziesz figurkę.

Misja 2: Dział zasobów - Poznaj swojego wroga

Po otwarciu śluzy i powrocie na zewnątrz zwalcz pierwszą falę wrogów. Następnie wskocz na platformę poniżej aktywnego znacznika misji. Zauważysz skrzynię pokrytą krwią. Wskocz na nią, a następnie kieruj się coraz wyżej, po małych schodkach, z których skręcisz na lewo. Zaraz potem skręcisz w prawo do małego szybu, również umazanego krwią. Tam znajdziesz figurkę.

Gdy dotrzesz do zaokrąglonego, podświetlonego na czerwono pomieszczenia z napisem VEGA na filarze, wskocz na skrzynie po lewej stronie. Następnie na kolejną półkę i do szybu wentylacyjnego, na końcu którego jest figurka.

Misja 3: Odlewnia - Katastrofa

W miejscu, gdzie zdobędziesz żółtą kartę dostępu, obróć się i podążaj w stronę lejącej się lawy. Wskocz do zbiornika na znajdującą się tam platformę, po czym obróć się w lewo.

Przejdź przez żółte drzwi i wejdź schodami na górę. Gdy wejdziesz do pomieszczenia z pracującymi robotami, wskocz na pierwszą skrzynię po prawej stronie. Następny wagonik jest otwarty, a w jego środku znajduje się poszukiwany obiekt.

Misja 4: Obiekt Argentu Początek końca

Po zeskoczeniu na niższy poziom, gdzie znajduje się kilku powolnych przeciwników, wskocz na skrzynie, a następnie skieruj swój wzrok na prawo. Wskocz na podsufitkę i spójrz w lewą stronę, gdzie znajdziesz figurkę.

Po zniszczeniu trzeciego filtra Argentu znajdziesz się w charakterystycznym pomieszczeniu pełnym przedmiotów przypominających akwaria. Dostań się tam jak najniżej, skąd wyjdziesz na zewnątrz. Skieruj się w prawo, a następnie wskocz na półkę skalną i przeskocz na drugą stronę przepaści. Skieruj się po gzymsie w lewo, gdzie dotrzesz do ukrytego pomieszczenia. Tam znajduje się figurka.

Misja 5: Wieża Argentu

Znajdując się przy poruszających się wagonikach, musisz wskoczyć do pierwszego napotkanego torowiska i trzymając się boków, systematycznie wdrapywać się na coraz to wyższe poziomy. Na najwyższym poziomie musisz pobiec za jadącym wagonem, po czym szybko wskoczyć na półkę po lewej stronie, gdzie znajduje się poszukiwany przedmiot.

Po wkroczeniu do głównego pomieszczenia z rdzeniem po środku, wejdź na wyższy poziom, po czym skręć w prawo. Umiejętnie zeskocz na niższy pałąk utrzymujący rdzeń, gdzie znajduje się figurka.

Misja 6: Sanktuarium Kadingir - W płomienie

Po otwarciu (za pomocą panelu z czaszką) wielkich czerwonych drzwi nieopodal miejsca, gdzie zaczynałeś, skręć w prawo przed zielonym teleportem. Na końcu korytarza znajdziesz figurkę.

Po otworzeniu niebieskich drzwi i ogromnych wrót nieco dalej, znajdziesz się na arenie z dużą ilością krwi w pomieszczeniu niżej. Wejdź po schodach po przeciwnej od wejścia stronie, po czym od razu skręć w lewo. Wskocz dwukrotnie na półki skalne nad twoją głową, gdzie znajdziesz figurkę.

Misja 7: Obiekt Argentu (zniszczony) - Piekło na Marsie

Po wyjściu z laboratorium i zabiciu Cacodemona, wskocz na wyższy poziom po platformie, a następnie zeskocz ponownie na niższy z filarem, na którym znajduje się duża „jedynka”. Zeskocz na jeszcze niższy poziom z twojej lewej strony, gdzie znajdziesz figurkę.

Po zdobyciu żółtej karty dostępu, stań na szczycie krótkich schodów i wykonaj podwójny skok na półkę po prawej stronie nad twoją głową, w miejscu gdzie zauważysz hologram. Dotrzesz w ten sposób do sekretnego pomieszczenia z figurką i innymi bonusami.

Misja 8: Kompleks Badań - Lepsze jutro

W głównej lokacji na zewnątrz musisz przeskoczyć na filar po środku przepaści. Stamtąd przeskocz podwójnym skokiem na półkę przy pionowych rurach poprowadzonych wzdłuż skalnej ściany. Wskocz na rurę, kucnij i udaj się do środka przesmyku, gdzie znajdziesz figurkę.

Wejdź przez drzwi z napisem „Prototype Lab 01”, wskocz na urządzenie na środku pomieszczenia, po czym wskocz do szybu wentylacyjnego, na końcu którego wskoczysz niżej do ukrytego pomieszczenia ze znajdźką.

Misja 9: Laboratoria Lazarus

Wchodząc na arenę z filarami pokrytymi elektronicznymi wyświetlaczami, uporaj się z pierwszą falą przeciwników, po czym zwróć uwagę na lewą stronę pomieszczenia. Jest tam przejście, zasłonięte nie do końca udolnie kotarą. Kucnij i przejdź dalej. Na końcu korytarza znajdziesz ukryte pomieszczenie z figurką.

Po wejściu do pomieszczenia z dużym kamieniem, wejdź na wyższy poziom i zwracaj uwagę na kolistą ścianę. Znajdują się tam żółte światełko. Jedno jest jednak czerwone. Podejdź do niego i wykonaj interakcję. Ze ściany wysunie się specjalny mechanizm, na którym umieszczony jest przedmiot do kolekcji.

Misja 10: Kraina Tytanów

Na szczycie dużej areny z zielonym teleportem po środku, okalaj całe pomieszczenie i zwracaj uwagę na wejście w ścianie zewnętrznej. Jest w rogu poziomu. Znajdziesz tam figurkę.

Po użyciu drugiego teleportu przejdź do żółtego wyskoku, ale podchodząc do niego od strony ściany. Wskoczysz tym samym na wyższy poziom, skąd przeskocz na drugą stronę.

Misja 11: Nekropolia - Tygiel

Po wskoczeniu w studnię, gdzie znajduje się metalowe zbrojenie, zabij unoszące się w powietrzu demony. Przeskocz na pierwszą i drugą platformę, z której zamiast podążając dalej, ostrożnie zeskocz na platformę niżej. Właśnie tam znajdziesz figurkę.

Gdy dotrzesz do głównej lokacji na zewnątrz, spójrz na wielką czaszkę wklejoną w ścianę. Nad nią znajduje się czerwony świetlisty symbol. Strzel w jego kierunku z rakietnicy, po czym obserwuj wylatującą skrzynię. Podejdź do miejsca, gdzie upadła i zbierz przedmiot.

Misja 12: Centrum przetwarzania VEGI - Jestem VEGA

Po przejściu przez śluzę na zewnątrz, wespnij się na żółto-czarną półkę i zamiast trzymać się lewej, trzymaj się prawej strony, skąd trafisz do zielonych drzwi za rurami. Po ich otwarciu skieruj się w prawo, a następnie w lewo, gdzie znajdziesz figurkę.

W pomieszczeniu, gdzie będziesz musiał spaść wzdłuż czerwonego rdzenia wprost na szyb wentylacyjny na zewnątrz, skieruj się w prawo i przeskocz nad rurami. Znajdziesz się na innym szybie, na którego końcu odnajdziesz figurkę.

Misja 13: Argent D'Nur - Studnia

W drodze do drugiej duszy do ukojenia, trzymaj się schodami z lewej strony. Mniej więcej na ich środku znajdziesz wyłom, prowadzący do sekretnego poziomu, gdzie znajdziesz figurkę.

Druga z figurek dostępnych na tym poziomie zostanie ci przyznana automatycznie po pokonaniu finalnego bossa.

Następnie: Doom - Sekrety: Drony polowe

Powrót do spisu treści: Doom - Poradnik, Solucja

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Kolejny producent odchodzi z Blizzarda

Zajmował się Overwatch 2.

Far Cry 6 bez ray tracingu na konsolach - opcja dostępna tylko na PC

Na platformach PlayStation i Xbox liczy się wydajność.

Deathloop - Poradnik, Solucja

Jak zacząć, rozgrywka, walka, opis przejścia i tropy - poradnik do Deathloop.

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami