Wiedźmin 3: Krew i Wino - Na tropie...

Po pościgu udaje ci się dotrzeć do Bestii i uchylić rąbka tajemnicy na jej temat.

Misja rozpocznie się automatycznie po ukończeniu poprzedniego zadania, czyli Bestia z Toussaint. Po pościgu, który przeniesie się z ogrodów królewskich do miasta, Wiedźmin w końcu dotrze do poszukiwanej bestii. Po dialogu rozpocznie się walka.

W trakcie starcia z nowym rywalem możesz korzystać z taktyki podobnej do tej, jaką stosowałeś w walce z bruxą, to znaczy używać znaku Yrden (obrazek powyżej). Pułapka nie spowolni jednak Bestii tak mocno, jak wampira w podziemiach, dlatego warto rozważyć drugi wariant i zastosowanie znaku Quen.

012
Korzystanie z pułapki lekko spowolni przeciwnika, ale warto zamiast tego przemyśleć zastosowanie znaku Quen

Magiczna tarcza osłoni cię, jeśli przez przypadek dasz się zaatakować rywalowi. Ten będzie korzystał głównie z bardzo szybkich ataków i możliwości błyskawicznego przemieszczania się. Najlepiej wykonywać uniki i kontratakować, kiedy tylko nadarzy się sposobność.

013
Atakuj wroga, kiedy pojawi się wokół niego czerwony dym

Nie wchodź jednak w zbyt długie wymiany ciosów, ponieważ przeciwnik może przełamać twoją ochronę i zadać ci spore obrażenia. Zamiast tego staraj się zadawać jeden, dwa ciosy i odskakiwać, po czym wykonywać uniki przed szybkimi atakami wroga. Najlepszym momentem na pozbawienie rywala sporej części zdrowia jest ten, kiedy po dłuższej serii ciosów wampir przystaje, a wokół niego pojawia się czerwony dym (obrazek powyżej). W tym momencie przeciwnik odpoczywa, a ty możesz doskoczyć i bezkarnie wyprowadzić kilka ataków.

014
Gdy przeciwnik zaczyna świecić na zielono, to znak, że regeneruje zdrowie

W późniejszej fazie walki rywal może przystawać i rozpocząć regenerację zdrowia (obrazek powyżej). Od razu doskakuj wtedy do niego i wyprowadzaj serię ciosów, aby nie zdążył się uleczyć. Najważniejsze jest wykonywanie uników przed szybkimi atakami rywala i kontratakowanie, kiedy to tylko możliwe.

W pewnym momencie walka zostanie przerwana, a w pomieszczeniu pojawi się twój dawny znajomy Regis, który opowie ci nieco o rywalu, z którym właśnie zakończyłeś pojedynek. Po rozmowie z nim do budynku wkroczą rycerze, a misja zakończy się.

Następnie: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Pogłos

Powrót do spisu treści: Wiedźmin 3: Krew i Wino - Poradnik do dodatku

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

Autor

Michał Basta

Michał Basta

Senior Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami