Serwery The Division przestaną dzisiaj działać na dwie godziny

Trzeci raz w tym tygodniu.

Nie jest tajemnicą, że The Division boryka się z problemami już od dnia premiery. Twórcy starają się jak mogą, by wyeliminować wykrywane błędy, co wymaga niekiedy zresetowania serwerów.

1

Także dzisiaj infrastruktura zostanie zatrzymana, zaczynając od godziny 11. Przerwa ma potrwać około dwóch godzin.

Celem jest wyeliminowanie usterki sprawiającej, że gracze otrzymują nagrodę za wyeliminowanie celu w misji typu High Value Target, nawet jeśli zadanie zakończyło się niepowodzeniem.

W całej sytuacji nie byłoby może nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że podobna przerwa w działaniu serwerów to już trzeci taki przypadek w tym tygodniu. We wtorek Ubisoft musiał szybko załatać błąd zaraz po publikacji łatki 1.2, a wczoraj przez dwie godziny reperowano codzienne scenariusze, zepsute... przez patch 1.2.

Jak można się domyślać, gracze nie są zadowoleni takim rozwojem wydarzeń. Wskazują już nie tylko na liczbę przerw w działaniu, ale także na priorytety deweloperów.

Listę „znanych błędów” opublikowano na oficjalnym forum dyskusyjnym. To między innymi zepsute oznaczenie sprzętu jako „śmieci” do sprzedania, dublujący się interfejs czy - nadal - przenikanie przez ściany z pomocą niektórych umiejętności.

Część graczy zauważa więc, że choć do naprawienia w The Division pozostaje sporo całkiem poważnych usterek, to są one obecnie odkładane na dalszy plan, ale gdy tylko postacie mają otrzymać nadprogramowe nagrody - serwery są natychmiast wyłączane.

Reklama

Powiązane materiały

Na stronie

Komentarze (0)

Komentarze zostały zamknięte.

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami