Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Sporo nowych ujęć rozgrywki z Escape from Tarkov

Lokacje, strzelanie i zbieranie.

Twórcy ambitnej strzelanki Escape from Tarkov zorganizowali wczoraj wieczorem pokaz na żywo, prezentując godziny nowych ujęć z rozgrywki.

Spore wrażenie nadal robi realistyczna oprawa graficzna, z zaawansowanym oświetleniem i wysokiej jakości teksturami. Nie jest może tak bogato, jak w poprzednich trailerach, ale nadał całkiem dobrze.

Nie brakuje typowo rosyjskich krajobrazów rodem z serii Stalker, ale różnorodność lokacji jest dość spora, z możliwością zaglądania do wielu wnętrz, zawaloną autostradą, lasami, fabrykami czy bocznicami kolejowymi.

Jest też spojrzenie na zbieractwo, dobrze znane fanom DayZ i innych gier tego typu. Za pomocą wszelakiego złomu rozbudujemy i zmodyfikujemy posiadane wyposażenia, a jedzenie i woda posłużą do utrzymania postaci w dobrym zdrowiu.

Ten ostatni element brzmi dość realistycznie, podobnie jak model obrażeń, z podziałem na różne strefy trafień. Kula w nodze spowolni bohatera, w ręce - utrudni celowanie.

W Escape from Tarkov wcielamy się w najemnika uwięzionego w tytułowym mieście z regionu Norvinsk, starając się wydostać ze zrujnowanej metropolii, opanowanej przez walczące ze sobą frakcje i odgrodzonej od reszty świata przez kordony sił ONZ i wojsk rosyjskich.

Rozgrywka stawia na przetrwanie, łącząc w sobie elementy typowe dla strzelanek, gier sieciowych i RPG. Nie jest jednak jasne, o co w grze dokładnie „chodzi” i czy jest to projekt całkowicie sieciowy, czy też z komponentem fabularnym.

Gra zmierza na PC. Nie znamy daty premiery.

Zobacz na YouTube
Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Escape from Tarkov

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze