Doom z 2016 roku to klasyczna strzelanka w każdym calu. Czerpie ze staroszkolnych gier pełnymi garściami, zarówno pod względem złożonych poziomów, ale i ciekawego arsenału oraz oryginalnych przeciwników. Przede wszystkim jednak daje naprawdę ogromne pokłady wspaniałej i satysfakcjonującej rozgrywki. Momentami także trudnej.

Jak więc przystało na FPS-a w starym stylu, twórcy umożliwili w wersji gry na PC zastosowanie kilku kodów ułatwiających - mniej lub bardziej - rozgrywkę. Jeśli potwory zabijają cię nieustannie, a ty masz już tego serdecznie dość, możesz po prostu włączyć nieśmiertelność. Jeśli z kolei jesteś rozrzutny i narzekasz na ciągły brak amunicji, zaproponować możemy nieskończone pokłady dodatkowych nabojów.

Oprócz tego dostępna jest także możliwość obniżenia poziomu sztucznej inteligencji przeciwników, choć do najmądrzejszych i tak nie należą, a także ulepszenia broni i postaci dostępne od ręki i bez ograniczeń.

Uwaga! Kody działają w trybie dla pojedynczego gracza, jednakże nie odpowiadamy za efekty uboczne korzystania z nich, łącznie z blokadami kont na platformie Steam. Ryzyko w takim przypadku może nie jest zbyt duże, ale korzystacie z kodów na własną odpowiedzialność.

Jak włączyć kody na PC?

Przede wszystkim na początku naciśnij przycisk tyldy, czyli '~'. Znajduje się on na lewo od "jedynki" i nad klawiszem Tab. Z górnej części ekranu powinno wysunąć się okno konsoli, w której można wpisywać komendy. Poniżej znajdziesz kody, które wpisujesz w tym miejscu i zatwierdzasz je klawiszem Enter.

  • cvarAdd g_permaGodMode 1 lub god - nieśmiertelność
  • cvarAdd g_permaInfiniteAmmo 1 - nieskończona amunicja
  • cvarAdd g_inhibitAi 1 - ogłupiona sztuczna inteligencja
  • DebugUnlockPerkByAbility -1 - odblokowanie punktów umiejętności
  • DebugUnlockPerkByRequirement -1 - odblokowanie punktów ulepszeń

Aby wyłączyć każdy z kodów, wywołaj konsolę jeszcze raz i wpisz te same komendy, ale zamiast '1' na końcu wpisz '0'.

Na chwilę obecną dostępnych jest tylko pięć kodów i nie zapowiada się, aby ich liczba miała się zwiększyć. Jeśli jednak tak się stanie, poinformujemy was w aktualizacji tej wiadomości. Niestety, gracze konsolowi nie mają możliwości korzystania z kodów.

Powrót do spisu treści: Doom - Poradnik, Solucja

RekomendacjaDoom - Recenzja

Do piekła i z powrotem.

Doom - Sekrety: Elitarni Strażnicy

Gdzie odnajdziesz Elitarnych Strażników.

Doom - Sekrety: Automapa

Miejsca z Automapą, która przedstawi ci ukryte części mapy.