Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Akcja filmu „Assassins Creed” głównie w teraźniejszości

35 procent w przeszłości.

Serwis Collider ujawnił sporo interesujących detali na temat filmu „Assassins Creed”, debiutującego w kinach w grudniu tego roku.

Pewnym rozczarowaniem dla części fanów serii może być fakt, że większość - około 65 procent - scen to akcja w teraźniejszości, z głównym bohaterem uwięzionym w placówce Abstergo. Reszta to akcje w przeszłości, w XV-wiecznej Hiszpanii.

W tym kraju mieści się właśnie baza Templariuszy, gdzie przetrzymywany jest Callum Lynch, razem z 30-40 innymi „pacjentami”, którzy zapewne odegrają znaczącą rolę w produkcji.

Placówką zarządza Sofia Rikken, córka znanego dobrze fanom gry szefa Abstergo - Alana. Kobieta prowadzi badania nad przemocą, starając się wyeliminować je ze społeczeństwa.

Część postaci z czasów współczesnych ma dysponować nadprzyrodzonymi mocami, lecz twórcy zapewniają, że nie jest to opowieść o superbohaterach, co widać także w „praktycznych” efektach specjalny, autentycznym parkourze i przygotowaniu mnóstwa rekwizytów.

Sam Callum cofnie się do przeszłości „więcej niż dwa razy”, co zdąży jednak wywołać „bleeding effect”, przenoszący umiejętności przodków na użytkownika animusa.

Jeśli mowa o tym ostatnim urządzeniu, to pierwszy trailer prezentuje wizję modelu odmiennego, niż te w grze - w formie wysięgnika, odwzorowującego ruchy osoby podłączonej do sprzętu. Projekt ten miał przypaść do gustu Ubisoftowi i firma rozważa podobno podobne rozwiązanie w kolejnej odsłonie cyklu.

Ujawniono także, że Callum nie skacze w całym filmie na żaden wóz z sianem.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze