Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Pierwsze spojrzenie na rozgrywkę w wyścigowym Speed Elixir

Zręcznościowy drift.

Niezależne studio Electro Phantom Games opublikowało pierwsze spojrzenie na rozgrywkę w zręcznościowym tytule wyścigowym Speed Elixir.

Materiał zarejestrowano w wersji pre-alpha, włączając model jazdy „arcade” z uproszczonym wchodzeniem w poślizgi. Twórcy zapewniają, że możliwości sterowania w pełnej odsłonie pozwolą zbliżyć się do symulacji - o ile gracz tego zechce.

Według ostatnich informacji, Speed Elixir ma zadebiutować na PC już w grudniu, a założenia na dalszą przyszłość mówią także o konwersjach konsolowych.

W planach jest otwarty świat do eksploracji, z różnymi rodzajami dróg i lokacji. Do tego zmienna pora dnia, dynamiczna pogoda i ponad 15 trybów rozgrywki.

Z nowszych odsłon Need for Speed pożyczono pomysł na płynne zmagania sieciowe, bez przechodzenia do osobnego lobby czy opuszczania rozgrywki.

Prace trwają podobno od 2013 roku, na autorskim silniku Alpha Beast.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

Speed Elixir

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze