Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Uncharted 4 - Rozdział 6: Złodziejska krew

Licytacja dzieł sztuki w domu aukcyjnym Rossich.

Nate i Sam przenoszą się do Włoch. W jednym z domów organizowana jest aukcja sprzedaży nielegalnych dzieł sztuki. Wespół ze starym przyjacielem Sullym, macie w planach ukraść pewien drogocenny krzyż. Jest on kluczowy do rozwikłania zagadki ukrycia drogocennego pirackiego skarbu.


Zobacz także lokalizację znajdziek z tego rozdziału na oddzielnej stronie naszego poradnika: Uncharted 4 - Skarby: rozdziały 1 - 9.


W poszukiwaniu drogi do domu aukcyjnego

Idź przed siebie, nadążając za bratem. Po chwili skręć lekko w lewo wspinając się na kamienie. Kontynuuj marsz kierując się ścieżką. Nie zbaczaj z nie a po chwili wejdziesz między skały. Trzymaj się prawej strony by dojść do skarpy. Spójrz w prawo na wielką rezydencję i idź w jej kierunku.

Spójrz w prawo, na most (L3). Pod nim jest linka, użyj haka (L1) by linkę okręcić wokół belki. Uda ci się dopiero za drugim razem. Następnie rozbujaj się na linie by skierować się w lewą stronę. Skocz na wypustki skalne.

Użyj haka by zapleść linę o belkę, następnie zeskocz

Zeskocz na krawędź położoną najniżej. Dojdź do jej skraja z lewej strony, poczekaj aż Sam odskoczy i po chwili dwukrotnie zeskocz na półki niżej (○). Przeskocz dwa razy w lewo i złap się liny (X).

Rozkołysz linę biegając po ścianie w prawo i w lewo, aż za którymś razem pędząc w lewą stronę wykonaj skok (X). Złapiesz się kolejnego klifu. Wspinaj się w lewo w kierunku drzewa, potem doskocz do gałęzi chwytając ją. Rozkołysz się na niej i skocz do przodu (lewy drążek do przodu + X).

Spróbuj wyjść nad murek, a wtedy Sam cię uciszy. Dostrzeże nadchodzących strażników. Poczekaj chwilę i gdy znikną z pola widzenia, wejdź na górę.

Na terenie rezydencji

Biegnij na wprost mijając zabudowania po prawej stronie, aż dostrzeżesz ścieżkę. Zejdź nią na dół, na lewo do chatki, przed którą ustawione są czerwone kosiarki. Wejdź z lewej strony przez drzwi, jednakże nim to zrobisz spójrz na budynek w oddali (L3). To miejsce skąd dawał ci sygnał Sully.

Wejdź do budynku, od razu do piwnicy. Spójrz w lewo na belkę, o którą zahacz linkę (L1). Przejdź przez okno i opuść się w dół najmocniej jak możesz (L1). Rozhuśtaj się i skocz w lewo na ziemię.

Biegnij przed siebie aż dojdziesz do ściany, ślepego zaułka. Stojąc twarzą skierowaną w przepaść odwróć się w lewo. Na skale przed tobą ustawiono kolumnę, musisz się na nią wdrapać po wystających cegłach.

Wejdź po murze korzystając z wystających kamieni

Będąc na górze dojdź do muru, odwróć się w lewo i skocz na pręt. Rozkołysz się i skocz na wprost, złap się gzymsu i kieruj się skrajnie w lewo aż do skały. Wdrap się na gzyms i podskocz łapiąc się wystającej półki nad tobą. A potem następnych, aż chwycisz wystające ze ściany pręty. Przejdź po nich i z ostatniego skocz na skałę z lewej.

Gdy wgramolisz się na skałę, poczekaj aż Sam wejdzie na górę i spuści ci linę. Złap ją (X) i wejdź po ścianie (L1). Obejrzyj animację.

Kradzież karty otwierającej drzwi do piwnicy

Gdy odzyskasz kontrolę nad Natem, maszeruj przed siebie przeciskając się przez tłum biesiadników. Dojdź do pomieszczenia z książkami, potem kieruj się w prawo schodząc po schodząc do głównej sali przez otwarte drzwi. Idź skrajnie na lewo, za kolumny, gdzie jest mniejszy tłum. Potem wzdłuż ściany do ostatnich drzwi, które otwórz (∆).

Niestety drzwi są zamknięte zakodowaną kartą. Tę jednak możesz ukraść kelnerowi, który nosi ją w tylnej kieszeni spodni. Podążaj za nim, a gdy się zatrzyma skup na nim swój wzrok (L2) patrząc na jego tylną lewą kieszeń.

Gdy trzykrotnie nie uda ci się ukraść karty, pomoże ci Sam. Idź za nim, gdy ten w końcu odwróci uwagę kelnera. Podejdź do kelnera z tyłu, skup na nim swój wzrok (L2) a gdy pasek dojdzie do końca to ukradnij kartę (∆).

Wróć do Sully'ego pod drzwi, które niedawno próbowałeś otworzyć bez karty. Tym razem skorzystaj z niej (∆).

Otwórz te drzwi korzystając z karty, którą ukradłeś kelnerowi

Po przebraniu się za kelnera i zejściu do piwnicy, miń regał po lewej i tuż za nim skręć w lewo. Biegnij przed siebie aż dotrzesz do ściany, skręć w prawo schodząc po stopniach, odwróć się w lewo i przejdź przez drzwi.

Idź wąskim i ciemnym korytarzem cały czas przez siebie. Prowadzi tylko jedna droga. W pewnym momencie przed sobą ujrzysz drzwi z małym okienkiem, omiń je skręcając w prawo i zejdź po schodach.

Przesuwanie wielkich beczek wina w piwnicy

Wejdź do kolejnego pomieszczenia. Przed sobą, nieco po lewej zobaczysz Sama stojącego przy zamkniętej kracie. Skręć zatem w prawo i podejdź do wielkiej beczki wina. Złap ją (∆) i popchnij na tyle, byście obaj mieli utorowane przejście.

Tuż za przesuniętą beczką znajdują się drzwi, otwórz je (∆). Idź prosto kilkanaście kroków, po czym skręć w prawo. Sam ciągle będzie oświecać ci drogę. Obserwuj beczki po prawo, po chwili ujrzysz przerwę w ich ciągu a w niej gigantyczną beczkę, taką samą, którą przed chwilą przesuwałeś. Tak samo tę złap (∆) i porusz nieznacznie.

Przejdź z lewej strony omijając beczkę, wejdź do przejścia za nią, skręć na samym końcu alejki w lewo i podejdź do kolejnej wielkiej beczki. Wyciągnij ją. Potem cofnij się, skręć trzykrotnie w prawo i raz w lewo, a potem przeskocz przez murki.

Przed tobą, na prawo znajduję się jeszcze jedna wielka beczka, ją też złap (∆) i wysuń na tyle mocno, by ustawić ją pod przewodem wentylacyjnym znajdującym się po prawej stronie. Teraz wejdź po beczce i dostań się do wentylacji.

Czołganie się w wentylacji

Czołgaj się w przewodzie wentylacyjnym, którym prowadzi tylko jedna ścieżka. Po chwili dojdziesz do krat, które uniemożliwią ci (∆) dalszą podróż. Odwróć się do Sama, który za twoimi plecami otworzył inne przejście. Przejdź przez nie na lewo (∆).

Wskocz za Samem do szybu nad tobą. Gdy po chwili z niego wyjdziecie skieruj się w prawo do bramy. Tej niestety nie da się otworzyć, ale na prawo od ciebie znajduje się drabina. Podsadź do niej partnera (∆).

W drodze do sterowni elektrycznej

Po wdrapaniu się po drabinie idź przed siebie i na lewo przeskocz balustradę. Sam stoi obok bramy, na prawo od niego jest kolejna drabinka, podsadzi cię do niej brat.

Kieruj się na wprost, potem przez przejście w lewo. Kieruj na lewo w stronę wysokiej ściany obrośniętej pnączami. Zauważ, że w pewnym miejscu ich brakuje - dokładnie tam możesz wspiąć się na ścianie, tj. po drewnianej konstrukcji.

Po wyjściu za balustradę, skieruj się na lewo, odwróć się i znów zacznij się wspinać po konstrukcji. Spójrz na wieże w oddali, po przeciwległej stronie (L3). Przeskocz na dach poniżej - w oddali, nieco na prawo, po skosie. Z niego na kolejny przed tobą.

Po prawej stronie zobaczysz wystające ze ściany czerwone cegły oraz kratownice, wejdź po nich. Następnie z dachu skocz na lewo na pręty. Rozkołysz się i skocz po kolejnych. Obejrzyj animację.

Wejdź po drabinie nieporośniętej pnączami

Skocz na pręt przed tobą, opuść się na drugi usytuowany dokładnie pod tobą. Rozkołysz się i skocz na wprost. Odwróć się w lewo i spójrz na kolumnę po prawej. Wejdź po stopniach wzwyż i złap się pręta umieszczonego pod sklepieniem.

Rozbujaj się i skocz na kolejny pręt przed tobą a potem na jeszcze następny. Obróć się na ścianę po prawej. Wejdź po niej po wypustkach w murze, następnie po rynnie i okiennicach dostaniesz się do jedynego otwartego okna.

W rozdzielni, w poszukiwaniu łomu

Dotarłeś do sterowni. Przeciśnij się między kablami, odczekaj chwilkę aż znikną strażnicy pod tobą i zeskocz na ziemię. Na środku lokacji znajduje się brama, otwórz ją (∆). Niestety nic z tego, furtka jest zamknięta.

Zegar tyka, bo na aukcji kolejne oferty przebijają tę Sully'go. Musisz znaleźć czym prędzej łom. Niestety jest on losowo rozmieszczany w różnych pudłach, które znajdują się wokół ciebie. Prędko podbiegaj do każdego by je przeszukać (∆).

W ostatniej chwili otwieraj furtkę i podbiegnij do wyłącznika światła (∆).

Następnie: Uncharted 4: Kres Złodzieja - Rozdział 7: Zgaszone światła

Powrót do spisu treści: Uncharted 4 - Poradnik, Solucja - kompletny przewodnik i opis przejścia

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Powiązane tematy
O autorze

Damian Milczarek

Contributor

Komentarze