Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Konsolowe Carmageddon: Max Damage opóźnione - premiera 8 lipca

Twórcy chcą dopracować grę.

Przedstawiciele studia Stainless Games poinformowali o przełożeniu debiutu Carmageddon: Max Damage. Produkcja ukaże się 8 lipca na konsolach Xbox One i PlayStation 4.

Początkowo tytuł miał zostać wydany na początku czerwca, poślizg nie będzie więc zbyt duży.

Twórcy tłumaczą, że głównym powodem opóźnienia premiery jest chęć dopracowania projektu. Deweloperzy twierdzą, że dodatkowy czas pozwoli na doszlifowanie gry.

Autorzy ujawnili również, że osoby, które zamówią produkcję przed zaplanowanym na lipiec debiutem, otrzymają dwa dodatkowe auta (z dwoma skórkami na każde) oraz cyfrowy komiks.

Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy gra pojawi się na PC. Podczas pierwszych zapowiedzi obiecywano, że tytuł trafi też na komputery osobiste. Posiadacze Carmageddon: Reincarnation otrzymają nową odsłonę cyklu za darmo.

Nietypowe wyścigi zaoferują ponad 30 samochodów i 10 dużych lokacji. Przechodnie, rowerzyści, niedźwiedzie i kosmici będą czekać na rozpłaszczenie na asfalcie.

Twórcy szykują 6 trybów zabawy, 4 typy rozgrywek wieloosobowych, 90 znajdziek, skomplikowany system zniszczeń pojazdów oraz powtórki najlepszych ujęć.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Carmageddon: Max Damage

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.
Komentarze