Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Szersze spojrzenie na kampanię Doom

Sporo broni, brak ładowania.

W obliczu krytyki trybu wieloosobowego strzelanki Doom to właśnie kampania fabularna z eksterminacją demonów może zainteresować większą liczbę graczy. Twórcy pokazali ten element produkcji podczas niedawnej transmisji na żywo.

Dyrektor kreatywny Hugo Martin i producent wykonawczy Marty Stratton ukończyli kilka etapów, co pozwoliło wychwycić garść interesujących detali.

Zgodnie z tradycją serii, dostępnej broni nie musimy przeładowywać, a zebraną amunicję możemy wykorzystać za pomocą jednego - długiego - wciśnięcia przycisku strzału.

Jednocześnie postać przenosi spory arsenał, a interesującą nas pukawkę wskazujemy za pośrednictwem specjalnego koła wyboru. To pozwala zastanawiać się, dlaczego na identyczne rozwiązanie nie zdecydowano się w trybie sieciowym, stawiającym na z góry ustalone pakiety uzbrojenia.

Zobacz: Doom - Recenzja

Broń możemy dodatkowo modyfikować za pomocą specjalnych gadżetów, na dobrą sprawę dublujących możliwości bohatera w kwestii prowadzenia ognia.

Nasz space marine wydaje się też być bardziej zręczny, bez problemów wskakując i podciągając się na krawędziach obiektów.

Nie brakuje efektownych i brutalnych ciosów kończących, zapewniających chwilową niewrażliwość na ataki, a także nagrodę w postaci większej puli amunicji i punktów zdrowia, „wyskakujących” z pokonanego wroga.

Do wielokrotnego kończenia kampanii zachęcać będą dodatkowe wyzwania, jak zabicie 20 demonów za pomocą eksplozji innego demona. Do tego liczne znajdźki, w postaci dzienników dźwiękowych czy danych wywiadowczych.

Doom ukaże się 13 maja na PC, PlayStation 4 i Xbox One. Poniżej zapis pokazu:

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule
Oczekiwanie na obraz okładki

DOOM (2016)

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze