Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Skradanka Twin Souls z nieumarłym zabójcą wraca do życia

Jako Aragami.

Skradanka Twin Souls: The Path of Shadows zaczynała od nieudanego Kickstartera w 2014 roku. Rok później gra ponownie pojawiła się w mediach, tym razem finansowana przez twórców i z wstępną datą premiery.

Słuch po produkcji hiszpańskiego Lince Works znów szybko zaginął, ponownie nawiązując chyba do postaci głównego bohatera, czyli kryjącego się w cieniu, nieumarłego zabójcy.

Teraz Twin Souls ponownie wychodzi na światło dzienne, ale już z nowym tytułem - Aragami. Premiera jesienią tego roku, na PC i PlayStation 4.

Nasz zabójca posiada zdolność kontrolowania cieni, co najczęściej sprowadza się do możliwości błyskawicznego teleportowania pomiędzy mrocznymi obszarami lokacji. Akcję obserwujemy w perspektywie TPP, a wrogowie szybko nauczą się stosować pułapki, potęgując poziom trudności.

Zadaniem jest uwolnienie dziewczyny imieniem Yamiko, uwięzionej w górskiej fortecy Kyuryu. Jak na nieumarłego przystało, podczas przygody poznamy też szczegóły na temat własnej przeszłości.

Twórcy przygotowują dwa rodzaje umiejętności, dla graczy preferujących dokładne oczyszczenie okolicy z przeciwników, oraz dla tych bardziej skrytych pacyfistów, działających jak duch.

Jako inspiracje twórcy wymieniają Tenchu, Metal Gear Solid, a także nowsze pozycje - Mark of the Ninja czy Dishonored.

Akcja toczy się w dawnej Japonii, bazując na mitologii także z innych regionów Azji. Oprawa graficzna stawia na cell-shading, czego efektem jest rysunkowy styl.

Cover image for YouTube videoAragami - Out of the Shadows Announcement Trailer | PS4

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Aragami

PS4, Xbox One, PC, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze