Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Echohead Games nowym studiem twórcy Scribblenauts

Firma „wskrzesi znaną markę”.

Matt Cox, główny projektant pierwszej odsłony popularnej serii Scribblenauts, postanowił założyć własne studio - Echohead Games.

Na razie nie wiadomo, nad czym dokładnie pracuje Echohead Games

Zespół skoncentruje się na projektach łączących w sobie elementy różnych gatunków. Plany firmy są ambitne - aby utrzymać się na rynku, zamierza każdego roku wydawać przynajmniej po jednym tytule.

Te zaś będą zróżnicowane - deweloperzy wspominają zarówno o mniejszych, „eksperymentalnych” grach, jak i wysokobudżetowych produkcjach.

- Odkryłem, że gry pokroju Her Story, Rocket League i Rise of the Tomb Raider mogą inspirować na różne sposoby - tłumaczy Cox.

- Chcę, by Echohead było znane zarówno z zamieszania na rynku wysokobudżetowych tytułów, jak i eksplorowania nieznanych obszarów, z bardziej eksperymentalnymi produkcjami - dodaje.

Szczegóły na temat pierwszego projektu nie są na razie znane. Ujawniono jedynie, że ma być próbą wskrzeszenia pewnej znanej marki w „niespodziewany sposób”. Jakiej - nie wiadomo.

Matt Cox był członkiem borykającego się ze sporymi problemami studia 5th Cell, gdzie zaprojektował pierwszą część cyklu Scribblenauts. Wcześniej maczał palce w produkcjach z serii Destroy All Humans.

W 2009 roku odszedł z branży, by zostać pastorem i zająć się prowadzeniem własnego kościoła. Jakiś czas temu projektant wrócił jednak do tworzenia gier i na urządzeniach mobilnych wydał dwa tytuły - Sticky Bees i Phantom Flower.

Na razie nie wiadomo czy Cox zaprosi do współpracy kolegów z 5th Cell, którzy od kilku tygodni są bezrobotni. Nie jest to jednak wykluczone.

Read this next