Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Watch Dogs 2 skorzysta z DirectX 12

Z zaawansowaną optymalizacją dla kart AMD.

Choć Watch Dogs 2 nie zostało jeszcze oficjalnie zapowiedziane przez Ubisoft, to wiemy już, że produkcja skorzysta z funkcji DirectX 12, oferując także „zaawansowaną optymalizację” na sprzęcie AMD.

Słowa padły dwa tygodnie temu, podczas wystąpienia przedstawicieli tej drugiej firmy na imprezie Game Developers Conference w San Francisco (dzięki, The Country Caller).

Na scenie pojawili się także pracownicy Ubisoftu, mówiąc właśnie o współpracy z AMD przy tworzeniu DirectX 12. Nie podano jednak żadnych szczegółów na temat korzyści, jakie ma przynieść najnowsza biblioteka graficzna Microsoftu.

Warto pamiętać, że pierwsza odsłona tej serii z otwartym światem stawiała na współpracę z Nvidią, stosując szereg możliwości z pakietu Game Works. Wtedy skupiano się jednak na krytyce oprawy o jakości niższej niż w przedpremierowych trailerach.

Tymczasem, jak pokazują dotychczasowe produkcje ze wsparciem dla DirectX 12, technologia nie zapewnia jeszcze obiecywanej rewolucji. Wyniki w Rise of the Tomb Raider, Hitman czy Gears of War: Ultimate Edition są raczej mieszane.

Wracając do Watch Dogs 2. Wiemy, że gra ma ukazać się przed końcem marca 2017 roku. Mniej oficjalne dane dotyczą miejsca akcji - wydarzenia miałyby rozgrywać się w San Francisco.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Watch Dogs 2

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze