The Division - Misje poboczne, cz. 7 (Gramercy)

Zadania dodatkowe: Zaopatrzenie: filtry UV, cz. 1-3, Zrzut: uzbrojenie w Gramercy, Ratunek: cywil z Gramercy, Zaginiona osoba: Alexis Kwan, cz. 1-5.

Poniżej znajdziesz opis zadań występujących w dystrykcie Gramercy. Liczba z poprzedzającą ją znakiem „#" oznacza dany numer na mapie i odnosi się do miejsca rozpoczęcia danej misji pobocznej - np. „#2" oznacza miejsce rozpoczęcia zadania w punkcie „2" na mapie. Misje poboczne pojawiają się na mapie po rozmowie z oficerem JTF stacjonującym w kryjówce danego dystryktu.

mapa_poboczne7

Mapę możesz powiększyć lub pobrać na dysk.

#1 Zaopatrzenie: filtry UV, cz. 1-3

Aby rozpocząć to zadanie dodatkowe skieruj się do punktu 1a w dystrykcie Gramercy. Na miejscu okaże się, że poszukiwane filtry znajdują się na szczycie katedry obstawionej przez wrogów. Rozpraw się z nimi uważając na snajpera przebywającego na dachu katedry - możesz zdjąć go przy pomocy snajperki lub dostać się do niego i wyeliminować z bliska.

d053

Na dach dostaniesz się, jeśli obejdziesz katedrę i przy jednej ze ścian zlokalizujesz linę (obrazek powyżej). Druga możliwość, to skorzystanie z rusztowania od strony ulicy. Wejdź na górę i wyrusz w stronę miejsca, gdzie stał (lub stoi) snajper. Załatw go, o ile jeszcze tego nie zrobiłeś, po czym zlokalizuj na prawo od niego torbę z filtrami. Kolejnym celem będzie odparcie wrogiego ataku z ulicy - najlepiej załatwić przeciwników przy pomocy snajperki, jednak uważaj, ponieważ to opancerzeni rywale, a wśród nich przebywa snajper, którego postaraj się załatwić w pierwszej kolejności.

d054

Po zakończeniu pierwszej części zadania na mapie pojawi punkt (1b na mapie), gdzie udaj się, aby rozpocząć kolejną jego część. W zaułku między blokami znajduje się rusztowanie. Rozpraw się z przebywającym na nim snajperem i wejdź na nie. Przejdź na prawo i skorzystaj z linki (obrazek powyżej), aby dostać się na dach budynku.

d055

Rusz przed siebie i zacznij eliminować wrogów - oprócz zwykłych rywali znajduje się tu jeden snajper (na podwyższeniu) oraz silniejszy przeciwnik na dachu z prawej (najlepiej załatwić go snajperką). Kiedy skończysz skieruj się w lewo, zejdź po drabinie na dół i przez okno (obrazek powyżej) wejdź do mieszkania. W pokoju z lewej znajdziesz torbę z filtrami.

d056

Po zdobyciu drugiej torby na mapie (punkt 1c) pojawi się kolejna część zadania. Tym razem musisz dostać się na teren szpitala. Zanim to uczynisz rozpraw się z bandytami, którzy czekają przed wejściem. Następnie zlokalizuj kilka skrzyń i ciężarówkę (obrazek powyżej), to właśnie po pudłach i dachu auta dostaniesz się na teren placówki. Skieruj się w prawo, wejdź po schodach na górę i wejdź do małego pomieszczenia z ostatnimi poszukiwanymi filtrami.

#2 Zrzut: uzbrojenie w Gramercy

W celu rozpoczęcia tego zadania pobocznego udaj się do punktu #2 na mapie w dystrykcie Gramercy. Twoim celem będzie obrona skrzyń z zaopatrzeniem, które będą atakowane przez wrogich bandytów.

d052

Pierwszy ze zrzutów znajduje się na otwartym placu. Przeciwnicy zaczną ostrzeliwać skrzynie od strony ulicy, więc przygotuj się na szybkie ich odparcie. Następnie skieruj się do wskazanego zaułka, gdzie zaopatrzenie będzie znajdować się na balkonie (obrazek powyżej), gdzie dostaniesz się po schodach. Trzeci zrzut znajduje się na środku ulicy nieopodal bronionego niedawno zaułka. Po uporaniu się z wrogami w trzech punktach będziesz musiał jeszcze wrócić do zrzutów #2 i #1 - dopiero po odparciu wszystkich pięciu ataków zadanie się zakończy.

#3 Ratunek: cywil z Gramercy

Misję rozpoczniesz po dotarciu do punktu #3 na mapie w dystrykcie Gramercy. Od razu staniesz się świadkiem strzelaniny w parku, toczącej się między żołnierzami JTF i oddziałem wrogów. Uważaj, ponieważ każdy z pięciu rywali jest opancerzony - wśród nich są zarówno przeciwnicy ze zwykłymi karabinami, jak i snajper, więc zachowaj czujność.

d057

Po oczyszczeniu parku skieruj się do zaułka, gdzie porozmawiaj z oficerem JTF. Twoim kolejnym celem będzie odbicie posterunku. Przejdź przez zaułek i wyeliminuj rywali przed wejściem do budynku. Zwróć uwagę zwłaszcza na strzelca na dachu (obrazek powyżej). Kiedy oczyścisz teren skieruj się w stronę drzwi do podziemnego parkingu.

d058

Okaże się, że nie można ich otworzyć, ponieważ nie dopływa do nich prąd. Wróć na ulicę, a potem udaj się do zaułka z prawej. W trakcie drogi zachowaj ostrożność, bo natkniesz się tu na kilka ładunków wybuchowych. Po dotarciu na miejsce wciśnij przycisk (obrazek powyżej), co przywróci zasilanie.

d059

Wróć do wejścia na parking posterunku i otwórz drzwi przyciskiem z prawej. Następnie wejdź do środka i oczyść strefę z wrogów. Kiedy skończysz skieruj się do otwartych, pojedynczych drzwi. Przejdź przez nie, po czym wejdź na piętro i udaj się do lokacji z celami. W jednej z nich znajdziesz poszukiwanego cywila (obrazek powyżej). Wypuść go, aby ukończyć misję.

#4 Zaginiona osoba: Alexis Kwan, cz. 1-5

Aby rozpocząć to zadanie dodatkowe udaj się do punktu #4 na mapie w dystrykcie Gramercy. Na miejscu okaże się, że twoim celem jest odnalezienie na podstawie odszukiwanych nadajników ECHO osoby nazywającej się Alexis Kwan.

d060

Wejdź do budynku, do którego wejście (obrazek powyżej) znajduje się przy skrzyżowaniu. Udaj się na górę po schodach i skieruj się do pokoju, gdzie na ziemi znajdziesz ECHO. Uruchom je, po czym udaj się do sąsiedniego pokoju i zbadaj wizje z przeszłości (zwłaszcza osoby przy biurku).

d061

W tym momencie na ulicy na południowy wschód od budynku pojawi się drugi trop. Udaj się na plac zabaw między blokami i oczyść go z wrogów. Następnie wejdź do budynku z prawej (obrazek powyżej). Udaj się na górę i wejdź do narożnej lokacji, gdzie znajdziesz kolejne ECHO. Wejdź z nim w interakcję, a następny ślad pojawi się daleko na wschodzie, w dystrykcie Stuyvesant.

d062

Na miejscu zlokalizuj budynek z cegły i wybitą szybę na parterze (obrazek powyżej). Wejdź do środka i skieruj się na schody. Po dotarciu na najwyższe możliwe piętro skieruj się na korytarz, a potem do mieszkania z prawej, gdzie na ziemi znajdziesz kolejne ECHO. Po jego aktywowaniu i obejrzeniu scenki z Alexis następny ślad pojawi się na daleko na północy w dystrykcie Murray Hill. Skieruj się tam, a znajdziesz dziewczynę grającą na fortepianie przy ciężarówce.

Następnie: The Division - Misje poboczne, cz. 8 (Stuyvesant)

Powrót do spisu treści: The Division - Poradnik, Solucja

Reklama

Skocz do komentarzy (0)

O autorze

Michał Basta

Michał Basta

Guide Writer

Michał pracuje głównie nad poradnikami, ale od czasu do czasu wspiera zespół także innymi tekstami i materiałami. Prywatnie kolekcjoner książek, filmów i planszówek.

Powiązane materiały

Wasteland 2 na PC za darmo - na stałe

W ramach zimowej wyprzedaży w GOG.

Final Fantasy 7 Remake nie tylko na PS4 - gra trafi na inne platformy

Wyłączność na konsolę Sony do marca 2021 roku.

Pierwsze zdjęcie mapy Cyberpunk 2077

Najprawdopodobniej jedna z dzielnic.

Sapkowski o swojej karierze: "Pieniądze już nic dla mnie nie znaczą"

Autora nie obchodzi, co twórcy gier czy serialu zrobią z bohaterami Wiedźmina.

Na stronie

Komentarze (0)

Ukryj komentarze z niską oceną
Sortuj:
Wątki z odpowiedziami