Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Darmowa gra sieciowa Nosgoth wkrótce w pełnej wersji

Tytuł twórców Rocket League.

Po ponad roku spędzonym w programie Early Access na Steamie, darmowa gra sieciowa Nosgoth w uniwersum cyklu Legacy of Kain ukaże się w wkrótce w pełnej wersji.

Gracze wcielają się w ludzi i wampiry, wybierają klasy postaci i przystępują do drużynowych potyczek. Ta druga rasa może błyskawicznie wspinać się po ścianach i stawia na walkę wręcz, podczas gdy ich przeciwnicy preferują broń palną i zasięgową.

Za projekt odpowiada studio Psyonix, znane lepiej jako twórcy Rocket League, które w ostatnich miesiącach przebojem wdarło się na listy sprzedaży.

Nie podano dokładnej daty premiery pełnej wersji Nosgoth, lecz opuszczenie programu Early Access ma nastąpić w „bardzo krótkim” czasie.

- Przechodzimy przez ostatnie fazy łatania błędów i kontroli jakości, by upewnić się, że produkcja jest tak solidna, jak to tylko możliwe - zapewnia projektant Bill Beacham w rozmowie z Eurogamerem.

Wkrótce po debiucie planowana jest aktualizacja z nową klasą dla frakcji ludzi - Beastmaster. Trailer poniżej.

Zaraz po ogłoszeniu, Nosgoth spotkało się z falą krytyki ze strony fanów, którzy oczekiwali raczej opowieści fabularnej, w stylu poprzednich odsłon Legacy of Kain. Sytuacji nie poprawiało ujawnienie, że Square Enix anulowało w 2012 roku tytuł właśnie o takich założeniach - Dead Sun.

- Zawsze wiedzieliśmy, że pojawią się pytania na temat naszych motywacji - przyznaje Beacham, reprezentujący właśnie Square Enix London Studios. - Dużo o tym rozmawialiśmy. Czuliśmy jednak, że gra jest na tyle mocna, by funkcjonować samotnie, więc podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu prac.

Cover image for YouTube videoNosgoth - Class Warfare: Beastmaster

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Nosgoth

PC

Powiązane tematy
PC
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze