Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Cities: Skylines z 2 milionami sprzedanych egzemplarzy

Twórcy świętują rocznicę premiery.

Ekonomiczna strategia dla budowniczych miast - Cities: Skylines - sprzedała się w nakładzie 2 milionów egzemplarzy. Wynik osiągnięto dokładnie w rok - produkcja studia Colossal Order debiutowała 10 marca 2015 r.

Symulator korków

Już sama premiera tytułu była bardzo udana. Wydawca - Paradox Interactive - informował o rozprowadzeniu 250 tysięcy sztuk w jeden dzień. Pierwszy milion osiągnięto w kwietniu.

Za produkcję odpowiada mały zespół, dostarczając wszystko, czego oczekiwali gracze rozczarowani najnowszym SimCity z 2013 roku. Zadbano o wsparcie dla modów, spore tereny pod zabudowę czy brak wymogu połączenia z siecią.

To zapewne właśnie dlatego fani z rozbawieniem przyjęli fakt, że okolicznościowy trailer, opublikowany na pierwszą rocznicę premiery, ubarwiono muzyką z... The Sims 3. Ups.

Okazuje się jednak, że to czysty przypadek. „Wow, ale zbieg okoliczności” - napisano w komunikacie Paradox Interactive. „Kupiliśmy ten utwór w pewnej usłudze... Widać korzystają z niej także nasi drodzy przyjaciele z EA :)”.

Twórcy pochwalili się też, że twórcy modyfikacji przygotowali już ponad 76 tysięcy własnych dodatków. Z tej okazji na 22 marca zaplanowano publikację darmowego rozszerzenia, rozbudowującego funkcje modyfikacji terenu, a także dodającego opcje budowy kanałów i nabrzeży.

„Cities: Skylines to bardzo solidny reprezentant gatunku, dostarczający dużo świetnej zabawy na dziesiątki wieczorów” - napisał Damian w naszej recenzji.

Cover image for YouTube videoCities: Skylines - One Year Anniversary!

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Cities: Skylines

PS4, Xbox One, PC, Mac, Nintendo Switch

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.

Komentarze