Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Grim Dawn - premiera 25 lutego

Zręcznościowe RPG od twórców Titan Quest.

Przedstawiciele założonego przez twórców Titan Questa studia Crate Entertainment ujawnili dokładną datę premiery swojego najnowszego projektu - Grim Dawn. Pełna wersja gry ukaże się w czwartek, 25 lutego.

Pełna wersja Grim Dawn zadebiutuje w tym tygodniu

Tytuł będzie hack'n'slashem. Tak jak w innych tego typu produkcjach, rozgrywka polegać ma na ubijaniu kolejnych pojawiających się na ekranie wrogów. Ci z kolei występować będą w ilościach hurtowych.

Nie zabraknie również zbierania różnego rodzaju sprzętu, w formie broni, pancerzy i innych przedmiotów. Akcja gry osadzona zostanie w mrocznym świecie, inspirowanym epoką wiktoriańską. Przygotowana przez deweloperów kampania fabularna składać ma się z czterech aktów.

Do dyspozycji graczy oddanych zostanie łącznie pięć klas postaci - Arcanist, Demolitionist, Nightblade, Occultist i Soldier. Każda z nich wyposażona będzie w unikalne dla siebie drzewko zdolności, składające się z umiejętności aktywnych i pasywnych oraz wskaźnika Mastery, zwiększającego ogólne statystyki.

Co ciekawe, na 10. poziomie doświadczenia będzie można wybrać drugą klasę, tworząc tym samym nietypową hybrydę.

Produkcja została zapowiedziana w 2010 roku. Dwa lata później autorzy uruchomili zbiórkę na Kickstarterze, zakończoną sporym sukcesem (zgromadzono 537,51 tysięcy dolarów, podczas gdy twórcy potrzebowali 280 tysięcy). Od 2013 roku testową wersję gry można nabyć na Steamie, w ramach wczesnego dostępu.

Poniżej najnowszy zwiastun Grim Dawn, koncentrujący się na warstwie fabularnej.

Cover image for YouTube videoGrim Dawn Trailer - "It's Listening to Us"

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Grim Dawn

PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Piotr Bicki

Piotr Bicki

News Editor

Tytan pracy. Wybitny profesjonalista. Piotr Bicki w latach 2016-2022 był dziennikarzem Eurogamera i jednym z najbardziej doświadczonych autorów w redakcji. Zmarł tragicznie 31 lipca 2022 roku.

Komentarze