Skip to main content
Jeśli klikniesz link i dokonasz zakupu, możemy otrzymać małą prowizję. Zobacz politykę redakcyjną.

Do nowego projektu Techland szuka osób bez doświadczenia w grach

Plus: spojrzenie na wyniki firmy.

„Życie i twórczość” Pawła Marchewki - założyciela i szefa Techlandu - było tematem jednego z artykułów we wczorajszej Gazecie Wyborczej. Menedżer poruszył między innymi temat następnego projektu studia.

Dying Light

Choć deweloperzy potwierdzili niedawno, że Dying Light otrzyma kolejne dodatki i wsparcie jeszcze do końca obecnego roku, to studio liczące ponad 300 osób w trzech oddziałach musi myśleć już o kolejnym tytule.

Firma ma powiększyć się o kolejne 50 pracowników, ale - co interesujące - pomocne w tworzeniu nowych konceptów mają być osoby, które niekoniecznie zajmują się na co dzień grami wideo.

- Nowy projekt zakłada między innymi wykorzystanie osób, które nie mają doświadczenia w świecie gier. Zapraszamy więc wszystkich, którzy chcieliby spróbować swoich sił - przyznaje Marchewka.

Z artykułu dowiadujemy się także, że budżet Dying Light zamknął się w granicach 25 milionów euro (ok. 110 mln zł), choć nie jest jasne, czy kwota ta obejmuje także marketing. Dla porównania, globalny, kompletny budżet Wiedźmina 3 wyniósł 306 milionów złotych.

Zobacz na YouTube

Nie jesteś zalogowany!

Utwórz konto ReedPop, dołącz do naszej społeczności i uzyskaj dostęp do dodatkowych opcji!

W tym artykule

Dying Light

PS4, Xbox One, PC

Powiązane tematy
O autorze
Awatar Daniel Kłosiński

Daniel Kłosiński

News Editor

Daniel współpracuje z Eurogamer.pl od początku istnienia serwisu. Obecnie zajmuje się głównie wiadomościami i tłumaczeniami Digital Foundry.
Komentarze